Strona przedstawia kurs z katalogu. Aby przystąpić do kursu zaloguj się do systemu wciskając przycisk [Zaloguj]. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika załóż je wciskając przycisk [Nowy użytkownik].
Opis Program szkolenia Data i cena Trenerzy Regulamin Płatność
Nazwa Zarządzanie Projektami w Komunikacji 4.
Typ Szkolenie stacjonarne
Opis Uczestnicząc w tym wyjątkowym studium budujesz swoje kwalifikacje w zarządzaniu najbardziej dynamicznymi projektami komunikacji marketingowej przez:
• umiejętne zarządzanie relacjami w zespole agencyjnym i klienckim;
• efektywne określanie celów i KPI projektu marketingowego;
• przeniesienie celów na zadania, wyznaczanie, przekazywanie i egzekwowanie zadań;
• sprawne zarządzanie budżetem i harmonogramem;
• efektywne zarządzanie ryzykiem, raportowanie i trouble-shooting;
• monitorowanie efektów ilościowych i jakościowych;
• umiejętne budowanie satysfakcji zespołu oraz klienta.

Celem studium jest przekazanie doświadczeń w zarządzaniu zwinnymi projektami marketingowymi przez najbardziej doświadczonych managerów w branży. Dzięki ich wiedzy będziesz w stanie profesjonalnie zbudować swój sukces w relacji klient - agencja - media

Do udziału w studium zarządzania projektami w komunikacji marketingowej zapraszamy przede wszystkim:
• pracowników agencji odpowiedzialnych za zarządzanie projektami na styku klient - agencja: account managerów, media plannerów, media managerów oraz projekt managerów;
• pracowników firm odpowiedzialnych za zlecanie i zarządzanie projektami od strony biznesu: specjalistów ds. marketingu, brand managerów, project managerów, menadżerów działów marketingu i komunikacji;

Udział w studium powinien wziąć każdy, kto zawodowo odpowiada za wdrażanie planów / kampanii / strategii marketingowych w organizacji od co najmniej 2 lat.

Więcej informacji o studium: http://sar.org.pl/public/content/broszury/ZPwK_PDF_03A.pdf
Program 1. Zadania w projekcie, Jarosław Petz, 23.11.2018 r.
Podział etapów projektu na mniejsze części i szczegółowe określenie zakresu prac niezbędnych do ich realizacji, kontrolowanie przebiegu prac i harmonogramu, narzędzia do zarządzania projektami i zespołem.

2. Cele projektu, Iwona Doktorowicz-Dudek, 24.11.2018 r.
Podkreślenie ważności celu w projekcie, prawidłowe definiowanie celów w projekcie, typy celów, ilość celów w projekcie i kryteria ich doboru, uzgodnienia celów ze stakeholderami i z osobami w projekcie, monitorowanie celów w projekcie.

3. Budowanie zespołu projektowego, Marcin Olkowicz, 30.11.2018 r.
Planowanie podziału prac i przydzielanie ról członkom zespołu. Skuteczne motywowanie zespołu i zarządzanie komunikacją. Radzenie sobie z konfliktem w zespole.


4. Czas i budżet, Agnieszka Barej, 01.12.2018 r.
Procesy konieczne do zarządzania projektami w czasie, metody szacowania czasu trwania projektu, grupy i klasyfikacja kosztów w projektach, monitorowanie i raportowanie kosztów.

5. Zagrożenia i raportowanie, ryzyka i problemy, Anna Surdyk, 07.12.2018 r.
Identyfikacja i definiowanie poszczególnych ryzyk i problemów w projekcie, metody periodyzacji ryzyk i problemów, zarządzanie ryzykiem, rola raportowania.

6. Podsumowanie projektu, satysfakcja zespołu i klienta, Danuta Skarbek, 08.12.2018 r.
Dobre praktyki podsumowań projektów i angażowania zespołu w domknięcie przedsięwzięć projektowych, czym jest dobrze zamknięty projekt, jaka wartość płynie dla zespołu, dla organizacji i dla klienta, badanie satysfakcji zespołu i zadowolenia klienta.

7. Uzupełniająco, dla zainteresowanych: egzamin Agile PM Foundation 2.0 dla przemysłów kreatywnych, Kinga Matysiak,14 - 15.12.2018
Termin szkolenia -
Miejsce szkolenia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Poziom szkolenia 5
Dostęp Nieograniczony
Cena brutto 5 500,00 PLN
Cena brutto dla członków SAR 4 800,00 PLN
Do każdej ceny można zastosować kod promocyjny i uzyskać rabat 10%. Warunki w regulaminie.

Agnieszka Barej

Absolwentka Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.
Od 2005 związana z Brand Managementem rynku FMCG. W portfelu marek, którymi zarządzała znajdują się Gillette, Old Spice, Lenor, Ariel, Pampers. Od kilku lat odpowiedzialna za media w Procter & Gamble w Europie centralnej.

Iwona Doktorowicz-Dudek

Od lipca 2014 jako Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządza markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone: od stanowiska Marketing Managera w Lu Polska (ciastka) do Dyrektora Marketingu Danone Finlandia, potem Danone Polska (Produkty Mleczne).
Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka.
Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła różne role na stanowiskach managerskich w działach marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff).
Od roku 2013 juror w konkursach Effie, od 2016 trener w Szkole Strategii Marki przy SAR.
Pasja w biznesie: tworzenie silnych zmotywowanych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.

Kinga Matysiak

Business Development Manager działu Zarządzania Projektami w Altkom Akademii

Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych. Od 2002 roku prowadzi szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia.
Od 2009 roku współtworzyła Agencję Reklamową Diferente. Realizowała projekty m.in. dla branż motoryzacyjnych, finansowych, FMCG oraz produkcyjnych, m.in. Volkswagen Bank, Castorama, Compensa, Sir Williams.
Akredytacje międzynarodowe: PRINCE2®, AgilePM, Change Management, Management of Value®.

Marcin Olkowicz

Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki.

Doświadczenie trenerskie - ponad 3.500 godzin dydaktycznych, 1.200 uczestników warsztatów, seminariów edukacyjnych i treningów indywidualnych. W praktyce trenerskiej łączy 25-letnie doświadczenia z pracy w komunikacji (zarówno po stronie firm, jak i agencji) z pasją zawodu trenera i konsultanta.
Ma opinię człowieka, który zaraża entuzjazmem, zachęca do myślenia, inspiruje do rozwoju, zaprasza do samodzielnych poszukiwań. Lubi ludzi i wierzy w rozwój.

Jarosław Petz

Project manager, konsultant ds. CRS przy PARP, trener i konsultant zarządzania projektami
SAR

Doświadczenie budował pracując szef i facylitator zespołów projektowych, wdrażając projekty zmian w organizacjach biznesowych.
Prowadzi zajęcia ze studentami z zakresu zarządzania projektami w projektach innowacyjnych (SGH) oraz prawa umów w projektach agile (Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni, MBA)
Akredytacje międzynarodowe: PRINCE2®, AgilePM.

Danuta Skarbek

Wspiera organizacje w dostarczaniu ich klientom najwyższej jakości doświadczania produktu lub usług. Od 17 lat zdobywa i dzieli się wiedzą z zakresu zarządzania projektami, produktem i IT z klientami z sektora technologii, lokalizacji oraz mediów. Stworzyła zespół ponad 160 Project Managerów, zbudowała Project Management Office, wdrożyła RODO w środowisku IT. Wspiera zespoły w ukierunkowaniu na słuchanie potrzeb klienta oraz dostarczanie rozwiązań w podejściu agile oraz lean. Wiedza poparta certyfikatami Six Sigma Green Belt, Agile PM, PMP, absolwentka studiów podyplomowych ALK Coaching Profesjonalny.

Anna Surdyk

Program/Project Manager, praktyk.
Zarządza globalnymi projektami w obszarze marketing/digital. Od 8 lat związana z branżą finansową i farmaceutyczną. Posiada w swoim portfolio wdrożenia w krajach Europy, Ameryki Płn. i Płd oraz Azji. Aktualnie kieruje wdrożeniem Global Data Protection Regulation (GDPR).
Project Manager w Grupie 4finance - największej w Europie grupie finansowej z branży FinTech będącej właścicielem m.in. operujących na rynku polskim marek vivus oraz zaplo. Realizowała projekty z zakresu Marketing Technology w 14 krajach wchodzących w skład Grupy. Zanim dołączyła do zespołu 4finance zarządzała globalnymi projektami digitalowymi dla jednej z 10 największych, innowacyjnych firm farmaceutycznych na świecie zasilając szeregi Accenture. Swoją karierę w marketingu zaczynała w branży finansowej tworząc pion Komunikacji Wizerunkowej w Departamencie Marketingu BOŚ Banku. Odpowiadała m.in. za realizację projektów sponsoringowych, produkcję materiałów BTL i POS, stworzenie standardów graficznych (Corporate Identity), organizację eventów w tym targów międzynarodowych oraz codzienną współpracę z agencjami.
Ukończyła Stosunki Międzynarodowe ze specjalnością Euromarketing na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia podyplomowe ,,Project Management” w Szkole Głównej Handlowej. Stypendystka Universidad de Granada w Hiszpanii.

Regulamin 1. Zgłoszenie
1.1. Wstępne zgłoszenie uczestnictwa w zajęciach oferowanych przez Szkołę Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, NIP: 526-23-97-001, REGON 016102001, KRS: 0000177032 (dalej „Szkoła Marki SAR”) rozumie się przez:
1.1.1. wypełnienie zgłoszenia online na Platformie internetowej Szkoły Marki SAR lub
1.1.2. przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną do przedstawiciela Szkoły Marki SAR lub na adres szkolenia@sar.org.pl
1.2. Zgłoszenie musi być wypełnione:
1.2.1. W przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, Karta Zgłoszenia musi być przesłana przez osobę, która zamierza wziąć udział w zajęciach (bądź opiekuna prawnego w przypadku osób niepełnoletnich).
1.2.2. W przypadku pozostałych podmiotów Zgłoszenie musi być przesłana przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu podmiotu zgłaszającego zgłaszającej.
1.2.3. Przesłanie zgłoszenia potwierdza akceptację „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR”, w tym przyjęcie warunków organizacyjnych i finansowych realizacji usługi oraz upoważnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do wystawienia faktury VAT.
1.2.4. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest przesłanie prawidłowo wypełnionej Zgłoszenia wraz z akceptacją „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” na co najmniej 3 dni roboczych przed pierwszym dniem zajęć. Szkoły Marki SAR dopuszcza przyjmowanie Zgłoszeń po podanym terminie wyłącznie w przypadku, potwierdzonej przez Szkołę Marki SAR, dostępności wolnych miejsc na liście uczestników zajęć, których dotyczy zgłoszenie
1.2.5. W przypadku osób fizycznych dodatkowym warunkiem przyjęcia zgłoszenia na zajęcia jest wniesienie przed szkoleniem opłaty w wysokości 100% ceny zajęć + VAT z zastrzeżeniem poniższego pkt 2.
1.2.6. Przed rozpoczęciem zajęć Zgłaszający pocztą elektroniczną potwierdzenie realizacji zajęć w umówionym terminie.
1.2.7. Jeżeli z pomiędzy Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR
a Zgłaszającym zawarta została ramowa umowa o współpracy, postanowienia niniejszych „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” mają zastosowanie, o ile nie są sprzeczne z postanowieniami ramowej umowy o współpracy. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” a umowy ramowej
o współpracy pierwszeństwo mają postanowienia umowy ramowej o współpracy.
2. Warunki płatności
2.1. Należność za uczestnictwo w zajęciach powinna być uregulowana na podstawie niniejszych Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR.
2.2. Ogólne warunki płatności są następujące:
2.2.1. osoby fizyczne zobowiązane są do wpłacenia przelewem 100% ceny zajęć + VAT, na co najmniej 3 dni robocze przed pierwszym dniem tygodnia, w którym mają się rozpocząć zajęcia;
2.2.2. pozostałe podmioty zobowiązane są do wniesienia opłaty 100% ceny zajęć + VAT na podstawie faktury VAT wystawionej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR po zakończeniu zajęć. Opłaty należy dokonać w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT;
2.2.3. Ceny zajęć oferowanych przez Szkołę Marki SAR podane są w kwotach brutto. Zajęcia (szkolenia, warsztaty i konsultacje) podlegają opodatkowaniu stawką 23% VAT, z wyjątkiem zajęć zwolnionych z VAT na podstawie art. 43 pkt. 26 i pkt. 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, tekst jednolity).
2.2.4. W przypadku zajęć prowadzonych przez Szkołę Marki SAR jako placówkę kształcenia ustawicznego, zajęcia podlegają zwolnieniu z VAT.
2.2.5. W przypadku, gdy zajęcia organizowane przez Szkołę Marki SAR nie odbędą się w zaplanowanym terminie lub w przypadku braku miejsc w danym terminie, kwoty wpłacone na poczet zajęć, określone w powyższym punkcie 2.2.2 lub ramowej umowie o współpracy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaliczy na poczet udziału w innych zajęciach organizowanych przez Szkołę Marki SAR, ustalonych z Zgłaszającym lub na wniosek Zgłaszającego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zwróci wpłaconą kwotę na wskazany przez Zgłaszającego rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania dyspozycji zwrotu pieniędzy od Zgłaszającego.
2.2.6. Należność za uczestnictwo w zajęciach może być również pokryta za pomocą Bonów Edukacyjnych SAR, które mogą być wykorzystane przez posiadacza bonu, do zapłaty lub częściowej zapłaty za wybrane szkolenie otwarte w zależności od wartości cennikowej szkolenia. Aktualny Regulamin realizacji Bonów Edukacyjnych jest dostępny na stronie www.sar.org.pl/szkolenia/bony_edukacyjne.
3. Rezygnacja - odstąpienie od umowy
3.1. Konsument (Klient będący osobą fizyczną, korzystający z usługi świadczonej przez organizatora szkolenia na własny użytek, w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zapisania się na szkolenie za pośrednictwem niniejszego portalu.
3.2. Oświadczenie należy wysłać e-mailem na adres szkolenia@sar.org.pl bądź pisemnie na adres Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data maila lub stempla pocztowego.
3.3. Po otrzymaniu przez organizatora szkolenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz paczki ze zwracanym towarem, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia oświadczenia, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość ceny szkolenia.
3.4. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy należy podać numer konta, na które maja zostać zwrócone pieniądze.
3.5. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, możliwości zwrotu nie podlegają: usługi, których świadczenie już się rozpoczęło, usługi o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (szkolenia zamknięte).
3.6. W przypadku Nieobecności, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zalicza kwotę wpłaconą przez Osobę Zgłaszającą tytułem opłaty manipulacyjnej, a Osobie Zgłaszającej nie przysługuje z tego tytułu prawo uczestniczenia w innych zajęciach prowadzonych przez Szkołę Marki SAR, ani też prawo żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
4. Reklamacje
4.1. Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia otwartego lub umową szkolenia zamkniętego.
4.2. Reklamacja szkolenia zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 4.5 w skali od 1 do 10 punktów uzyskanej z ankiety oceny szkolenia, zarówno otwartego jak i zamkniętego. Aby uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników szkoleń zaniżających ogólną średnią ocen, wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną ocenę. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen ze szkolenia w ankiecie szkoleniowej wynosi równo lub powyżej 4.5., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
4.3. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: szkolenia@sar.org.pl lub doręczona osobiście na adres wskazany powyżej.
4.4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie reklamacji, oczekiwania wobec organizatora szkolenia.
4.5. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
4.6. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 4.5. niniejszej procedury.
4.7. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
4.8. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
4.9. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
5. Uwagi organizacyjne
5.1. W ramach opłaty za zajęcia odbywające się w Szkole Marki SAR każdy uczestnik ma zagwarantowane:
4.1.1. dedykowane stanowisko szkoleniowe,
4.1.2. odpowiednie materiały szkoleniowe (o ile szczegółowe warunki zajęć nie stanowią inaczej),
4.1.3. jeden gorący posiłek w ciągu dnia (dotyczy zajęć całodniowych),
4.1.4. kawę, herbatę i wodę, kanapki, owoce i ciastka w trakcie przerw,
4.1.5. świadectwo uczestnictwa w zajęciach bądź certyfikat właściwy dla danych zajęć
4.1.6. nieodpłatny, bezterminowy dostęp do portalu edukacyjnego Szkoły Marki SAR (dalej jako "Portal") na warunkach wskazanych w pkt. 4.1.10 i nast.; zasady korzystania z Portalu przez uczestników zajęć określa regulamin Portalu znajdujący się na stronie www.sar.org.pl/szkolenia/regulamin-portalu
4.1.7. Zajęcia realizowane przez Szkołę Marki SAR odbywają się stacjonarnie lub w formule zdalnej. Uczestnictwo w zajęciach w formule zdalnej należy rozumieć jako udział zgłoszonego Uczestnika w zajęciach prowadzonych na żywo przez trenera i transmitowanych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem kanału internetowego do odległego punktu, w którym znajduje się Uczestnik (webinar) bądź szkolenia e-learingowe.
4.1.7.1. Zajęcia w formule zdalnej (webinary) mają charakter sformalizowany: odbywają się w określonym terminie i godzinach, ich przebieg jest kontrolowany przez trenera. Przed rozpoczęciem zajęć w formule zdalnej Uczestnik i Zgłaszający otrzymają pocztą elektroniczną potwierdzenie realizacji zajęć w formule zdalnej w umówionym terminie. Uczestnik zobowiązany jest pojawić się 15 minut przed rozpoczęciem zajęć. Brak połączenia się przez Uczestnika z portalem będzie traktowane jak Nieobecność, o którym mowa w pkt. 3.4 powyżej.
4.1.7.2. Podczas zajęć w formule zdalnej Uczestnik musi zapewnić sobie do dyspozycji komputer oraz dostęp do szerokopasmowego internetu. Wszelkie koszty związane z dojazdem oraz zakwaterowaniem ponoszą uczestnicy zajęć.
4.1.7.3. Szkoła Marki SAR może odwołać zajęcia lub odmówić ich przeprowadzenia, w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie oraz przyczynach odwołania zajęć Szkoła Marki SAR poinformuje Zgłaszającego i Uczestnika w najkrótszym możliwym terminie.
4.1.7.4. Zajęcia w formule stacjonarnej mogą się także odbywać poza siedzibą Szkoły Marki SAR na warunkach określonych poniżej:
4.1.7.5. Szkoła Marki SAR nie odpowiada za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usługi szkoleniowej, jeśli niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie przez Szkoła Marki SAR szkolenia było spowodowane brakiem dostępu do infrastruktury technicznej na poziomie niezbędnym dla wykonania usługi
4.1.7.6. W przypadku, gdy Szkoła Marki SAR nie będzie w stanie wykonać usługi szkoleniowej z powodu wystąpienia przeszkód technicznych, o których mowa w pkt. 4.1.7.5 powyżej, wówczas Osoba Zgłaszająca zobowiązana będzie do poniesienia opłaty manipulacyjnej w wysokości 100% ceny katalogowej szkolenia + VAT tytułem zwrotu kosztów związanych
z gotowością do świadczenia usługi.
4.1.8. Materiały szkoleniowe związane z zajęciami (np. podręczniki, prezentacje, ćwiczenia, testy) są udostępniane uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu, z wyjątkiem sytuacji, gdy program szkolenia, warunki walidacji lub certyfikacji wiążące Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR bądź inne uzasadnione potrzeby dydaktyczne wymagają udostępnienia materiałów szkoleniowych w innej niż wskazana powyżej formie.
4.1.9. Każdemu uczestnikowi szkolenia przysługuje merytoryczne wsparcie w postaci dostępu do forum wymiany wiedzy, będącego integralnym elementem Portalu.
4.1.10. Szkoła Marki SAR zakłada indywidualne konto użytkownika każdemu uczestnikowi szkolenia wymienionemu w Zgłoszeniu.
4.1.11. Zgłaszający w Zgłoszeniu przekaże Szkole Marki SAR indywidualny adres e-mail każdego z uczestników zajęć.
4.1.12. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do aktywacji konta na Portalu.
4.1.13. Brak przekazania przez Osobę Zgłaszającą danych umożliwiających założenie konta użytkownika dla uczestnika zajęć w Karcie Zgłoszenia, jak również brak aktywacji konta utworzonego przez Szkołę Marki SAR przez samego uczestnika lub zaniechanie skorzystania przez uczestnika z przyznanych mu uprawnień będą równoważne z rezygnacją przez uczestnika z dostępu do Portalu stanowiącego element usługi Szkoły Marki SAR. W takiej sytuacji ani uczestnikowi szkolenia, ani Osobie zgłaszającej nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
4.1.14. Szkoła Marki SAR zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług
w przypadku nie przekazania danych uczestników szkolenia, które umożliwiają założenie konta na Portalu
4.1.15. Podpisując Zgłoszenie Osoba Zgłaszająca wyraża zgodę na umieszczenie
i przetwarzanie zawartych w Karcie Zgłoszenia danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 26.06.2014 r. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 15.10.2013 r. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422) dla celów i w zakresie związanym z realizacją usługi. W przypadku wskazania na Karcie Zgłoszenia danych osobowych uczestników zajęć innych niż Osoba Zgłaszająca, Osoba Zgłaszająca zobowiązuje się do uzyskania zgody tych uczestników na umieszczenie i przetwarzanie ich danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w zakresie wskazanym powyżej.
4.2. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszych „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR”. Zmiany te są na bieżąco publikowane na witrynie internetowej www.sar.org.pl/szkolenia. Wiążące są warunki aktualne w dniu przesłania Karty Zgłoszenia.
4.3. W przypadku uznania jakichkolwiek postanowień „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” za nieważne lub sprzeczne z przepisami prawa, ważność pozostałych postanowień nie zostaje naruszona.
4.4. Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją szkoleń wskazanych w Karcie Zgłoszenia w przypadku Osób Zgłaszających nie będących konsumentami w rozumieniu przepisów prawa polskiego rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
PłatnośćPodane ceny są cenami brutto, zawierającymi 23% VAT.

Płatności można dokonać on-line lub "tradycyjnie" - drukując zgłoszenie i fakturę proforma.

Jeżeli chcesz uzyskać rozłożenie płatności na raty, skontaktuj się z nami na szkolenia@sar.org.pl.

Masz też możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na udział w szkoleniu z umorzeniem 25%. Pomożemy Ci skorzystać z narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach POWER, z którego możesz sfinansować naukę. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości! (czyli efektywnie dotacji wys. 25% ceny szkolenia). Wnioski składa się online. Pomożemy Ci w tym. Dowiedz się więcej na szkolenia@sar.org.pl