Strona przedstawia kurs z katalogu. Aby przystąpić do kursu zaloguj się do systemu wciskając przycisk [Zaloguj]. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika załóż je wciskając przycisk [Nowy użytkownik].
Opis Program szkolenia Data i cena Trenerzy Regulamin Płatność
Nazwa Strategia i Komunikacja Marki SSM - edycja 17
Typ Szkolenie stacjonarne
Opis Dobrze wypromowana i wyrazista marka to generator pieniędzy dla jej właściciela. Współczesne marki to zarówno produkt jak i ponadczasowa ikona.
Tworzenie marki to wykorzystywanie perswazji emocjonalnej, wypracowanie u klientów poczucia satysfakcji i zaufania. Tworzenie marki to jak tworzenie nowego bytu - jest to praca szeregu specjalistów z różnych dziedzin- jednoosobowych armii- strategów

Strategia i Komunikacja Marki SSM powstała z myślą o podniesieniu kwalifikacji pracowników szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej: pracowników agencji reklamowych, PR, domów mediowych, agencji interaktywnych, ale także pracowników działu marketingu i promocji, firm korzystających z usług branży komunikacyjnej.
Kwalifikacje pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej uwarunkowane są podstawowymi czynnikami, tj. bieżącymi zadaniami i warunkami w jakich pracują. Wykładowcy Szkoły to wyłącznie bardzo do doświadczeni praktycy, znający te uwarunkowania i radzący sobie z nimi w codziennej pracy.

W SSM biorą udział:
• Pracownicy marketingu- głównie firm, w których reklama jest najważniejszym elementem marketing mix-u
• Pracownicy agencji reklamowych, PR, eventowych oraz agencji interaktywnych
• Pracownicy domów badawczych
• Pracownicy domów mediowych
• Inne osoby zainteresowane zagadnieniami strategii marki i komunikacji

Strategia i Komunikacja Marki SSM powstała z myślą o uzupełnieniu wiedzy pracowników branży komunikacji marketingowej, których wiedza opiera się głównie na doświadczeniu jakie zdobyli do tej pory. SSM ma również na celu przedstawienie nowych perspektyw w budowaniu strategii marek oraz ich komunikacji.
Program BADANIA
David Ogilvy porównał badania do latarni - trzeźwemu latarnia oświetla drogę do przodu, pijany trzyma się jej kurczowo. Na zajęciach będziemy starać się ujrzeć Światło… Pierwsza część modułu poświęcona będzie przekazaniu wiedzy o badaniach jakościowych i ilościowych, druga część studium przypadku i ćwiczeniom.

INSIGHTY
Claude Hopkins, autor „Scientific Advertising” już w 1900 roku pisał, że człowiek reklamy musi umieć „wczuwać się” w konsumenta. Stara prawda głosi, że aby zrozumieć innych trzeba najpierw zrozumieć samego siebie. Nowsze prawdy głoszą, że aby dobrze poznać, i siebie i innych, trzeba również przyglądać się kulturze w jakiej jesteśmy zatopieni. Zajęcia obejmą narzędzia i ćwiczenia, dotyczące pogłębionej analizy – zarówno konsumenckiej i produktowej, jak również kulturowej.

MARKA I JEJ POZYCJONOWANIE
W rosnącej konkurencji i coraz większym szumie informacyjnym, najlepiej radzą sobie te marki, które są w stanie jasno powiedzieć, za czym się opowiadają i czego mogą od nich oczekiwać klienci. Dlatego tak istotna, dla właściwego prowadzenia współczesnych marek jest umiejętność ich pozycjonowania. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się dlaczego obecnie pozycjonowanie jest punktem wyjścia do zarządzania marką, jakimi zasadami należy się kierować przy jej tworzeniu, jakie są etapy jej powstawania i jakie miejsce zajmuje ona w procesie marketingowym, np. jak przekłada się na komunikację reklamową. Uczestnicy poznają również przykłady najbardziej znanych światowych marek, które odniosły sukces dzięki przemyślanemu pozycjonowaniu i konsekwentnemu wdrażaniu go w życie. Zdobywaną wiedzę uczestnicy będą mogli sprawdzić w serii zadań praktycznych.

ARCHITEKTURA MARKI
Architektura marki to jedno z najważniejszych zagadnień zajmujących dział marketingu. Nieodpowiedni wybór rodzaju architektury marki i rozwiązań z jej poziomu potrafią zniweczyć efekty nawet najlepszej strategii pozycjonowania, czy implementacji marki. Były już pożyczki gotówkowe „Mandarynka”. Któż nie pamięta początkowych, kłopotliwych dla producenta reakcji na nazwę marki „Osram”. Ale architektura marki to nie tylko potencjalne źródło kłopotów. Za pomocą zmian w architekturze można zmienić wizerunek marki, otworzyć nowe kategorie produktowe czy wręcz zwiększyć postrzeganą wartość dodaną. W dzisiejszych czasach, efektywne zarządzanie marketingiem, bez znajomości zagadnień poruszanych na tych zajęciach, może być bardzo utrudnione.

BRAND DESIGN
„Design is strategy made visible”- te słowa Wolfa Ollinsa, twórcy sukcesów wielu znanych marek, będą przyświecać zajęciom poświęconym zastosowaniu brand design w budowaniu tożsamości marek. Przyjrzymy się czym różni się podejście estetyczne od strategicznego, nauczymy się analizować design i zrozumiemy w jaki sposób sprawić by idea marki, wyrażona w jej pozycjonowaniu, stała się źródłem atrakcyjnych i jednocześnie znaczących, z punktu widzenia klienta, wrażeń wizualnych, werbalnych i behawioralnych. Pochylimy się nad współczesnym podejściem do kreowania logo i identyfikacji wizualnej firm oraz najlepszymi opakowaniami marek konsumenckich. W części warsztatowej spróbujemy wspólnie odpowiedzieć na fundamentalne pytanie: to skąd wiadomo, że identyfikacja marki jest dobra?

MARKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Marka jest narzędziem biznesowym i mówiąc o marce zawsze mówimy o biznesie. Podczas zajęć zastanowimy się jaką rolę odgrywa marka w biznesie. Czy tworzenie zyskownych biznesów zawsze związane jest z budową marek? W którym momencie podejmowana jest w biznesie decyzja o budowie marki? W jakiej relacji marka pozostaje z propozycją wartości, modelem biznesowym - i co najważniejsze - czy marka jest konsekwencją strategii biznesu, czy biznes jest konsekwencją strategii marki?

STRATEGIA MARKI
Strategia komunikacji – czyli szukanie odpowiedzi na pytania w jakim otoczeniu funkcjonuje marka, do kogo i co powinna komunikować, w jaki sposób, za pomocą jakich narzędzi? Przypomnimy lub przekażemy uczestnikom wiedzę na temat koniecznych etapów tworzenia strategii komunikacyjnej/ kampanii, jak również pojęć, terminów i zasad, jakimi należy się kierować przystępując do planowania kampanii reklamowej. Jednak głównym celem tych zajęć jest wdrożenie wiedzy w czasie zajęć praktycznych. Obiecujemy krew (żywe dyskusje), pot (pracę nad case’ami) i prezentacje Państwa przemyśleń. Drugiego dnia zajmiemy się także ideami komunikacyjnymi, czyli kreatywnością w planowaniu.

PLANOWANIE MEDIÓW-SZTUKA SKUTECZNEGO DOTARCIA DO KLIENTA
Jednodniowe zajęcia odpowiedzą na szereg pytań związanych zarówno z podstawami planowania mediów jak i z przyszłością planowania komunikacji. Dowiemy się, między innymi, czym jest planowanie mediów oraz jakie są podstawowe pojęcia, mierniki intensywności i efektywności komunikacji? Jak planowanie mediów jest umiejscowione w procesie komunikacji oraz na czym polega integracja planowania mediów z całym procesem planowania komunikacji? Jaka jest rola kreatywnych pomysłów w planowaniu mediów czyli „księgowy czy artysta – kto lepiej zaplanuje media”? Specyfika planowania kampanii w poszczególnych mediach, badania konsumpcji mediów. Co to znaczy „efektywnie”? Co to znaczy „dobry plan mediowy”? Czy powszechnie stosowane miary, odnoszące się do efektywności w planowaniu mediów, są bezpośrednio powiązane z realizacją celów biznesowych marketerów? Zajęcia mają na celu przedstawienie podstawowych założeń tradycyjnej szkoły planowania mediów, ale mają też skłonić do myślenia / dyskusji o przyszłości tej dziedziny i pokazać prawdopodobne scenariusze zmian w podstawach planowania mediów w związku z „nowym” konsumentem i nowym modelem konsumpcji mediów. W 1 dzień poznamy klasyczne podstawy teorii planowania mediów po to, aby tego samego dnia poddać je w wątpliwość i zastanowić się, czy już wkrótce będą przystawać do nowej rzeczywistości? Formuła zajęć skupia się na przekazaniu wiedzy teoretycznej oraz pogłębieniu jej poprzez studia wybranych przypadków oraz ćwiczenia dla uczestników.

INTERACTIVE
Jak interactive, marketing services i PR wpływają na budowę marki? Marka jest tym co mówią, czują i myślą o niej klienci. Każdego dnia ponad 17 milionów użytkowników internetu w Polsce, poprzez swoje działania i rozmowy, świadomie bądź nie, wpływa na kształt marek. Jak w świecie rozproszonym pomiędzy Facebook’iem, Naszą-Klasą, YouTube i tworami, których jeszcze nazw nie znamy, znaleźć odpowiednie miejsce dla brandu? W jaki sposób zaplanować i poprowadzić komunikację marki, tak by została zauważona i zapamiętana? Czy unikalne możliwości Internetu pozwalają na pełniejsze zaangażowanie konsumentów w świat marki? Komu się ta sztuka udała i co z tego wynika? Poruszane zagadnienia pomogą lepiej zrozumieć specyfikę dynamicznego medium, jakim jest Internet oraz możliwości, które daje marce.

BRIEF KREATYWNY
Brief marketingowy rozpoczyna proces działań marketingowych i komunikacyjnych. Brief kreatywny jest ostatnim dokumentem w procesie tworzenia komunikacji. Jest bazą, na której powstaje komunikacja marki, komentowana potem i oceniana przez odbiorców jako dobra lub zła. Dobry brief kreatywny to dobra reklama, zaskakująca i nowatorska komunikacja. Podczas zajęć dowiecie się Państwo jak powstaje brief, jakie cechy musi posiadać by można było nazwać go dobrym. Po części teoretycznej przejdziemy do ćwiczeń - będziecie Państwo tworzyli briefy, a potem przekładali je na działania komunikacyjne. Państwa pracę oceniać będą inni uczestnicy oraz pracownicy działów strategii i kreacji, którzy są jej głównymi odbiorcami.

EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY, EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII
Dobra strategia powinna przekładać się na skuteczną komunikację. Na zajęciach spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie czynniki wpływają na skuteczność komunikatu? Zaprezentowane zostaną wyniki badań skuteczności reklam w obszarach: lubienie reklam, świadomość reklam, znany nadawca, humor w reklamie, negatywne emocje w reklamie, reklama porównawcza. Dowiecie się Państwo jak dopasować poszczególne strategie do specyfiki sytuacji marki. Udział w zajęciach nie zapewni jeszcze statuetki Effie, ale da solidne podstawy aby w tworzeniu strategii nie opierać się jedynie na intuicji, ale wykorzystywać również najnowszą wiedzę z dziedziny reklamy. Będziemy także poruszać temat oceny pomysłów kreatywnych w kontekście efektywności reklamy.
Termin szkolenia 2017-11-24 10:00 - 2017-06-08 16:00
Miejsce szkolenia ul. Czerska 8/10 Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Poziom szkolenia 5
Dostęp Nieograniczony
Cena brutto 16 690,00 PLN
Cena brutto dla członków SAR 14 159,00 PLN
Do każdej ceny można zastosować kod promocyjny i uzyskać rabat 10%. Warunki w regulaminie.

Tomasz Bartnik

Partner w pracowni koncepcyjnej ONE ELEVEN.
Na co dzień zarządza i nadzoruje dział strategii oraz zajmuje się merytorycznym rozwojem pracowni.
Strategią zajmuje się od kilkunastu lat. Poprzednio piastował stanowisko Chief Strategic Officer’a Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Pracował też w Corporate Profiles Consulting i Stratosferze. Tworzył i współzarządzał działami strategii Saatchi & Saatchi oraz PZL. Publikuje, wykłada, bywa członkiem jury różnorodnych konkursów branżowych (np. Effie czy Innovation Award).
Interesują go strategie marek w kategoriach wysoce konkurencyjnych, strategie portfelowe i nowoczesne metody planowania komunikacji reklamowej i budowania całościowego doświadczenia konsumenckiego z marką.
Nie jeździ na rowerze, nie chadza na spacery, nie biega.

Jacek Bielarz

Senior Brand Manager, Grupa Maspex

Absolwent Zarządzania i Marketingu Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego, Avans University of Applied Sciences (Holandia) oraz kilkumiesięcznych stypendiów w Durham University, a także London School of Marketing (Wielka Brytania). Od 2005 związany z Brand Managementem oraz consultingiem strategicznym. W portfelu marek którymi zarządzał znajdują się przede wszystkim produkty dwóch firm, z którymi jest mocno związany – Hit, Krakuski (Bahlsen AG) oraz Tymbark, Caprio, Tiger (Maspex Wadowice). Obecnie kieruje kilkuosobowym zespołem marketingowym w firmie Maspex, odpowiadającym za markę Tymbark w Polsce oraz regionie CEE.

Iwona Doktorowicz-Dudek

Od lipca 2014 jako Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządza markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone: od stanowiska Marketing Managera w Lu Polska (ciastka) do Dyrektora Marketingu Danone Finlandia, potem Danone Polska (Produkty Mleczne).
Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka.
Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła różne role na stanowiskach managerskich w działach marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff).
Od roku 2013 juror w konkursach Effie, od 2016 trener w Szkole Strategii Marki przy SAR.
Pasja w biznesie: tworzenie silnych zmotywowanych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.

Anna Koszur

Deputy Managing Director, Scholz&Friends Warszawa

Jest jednym z pionierów doradztwa marketingowego w Polsce. Od 1993 roku związana z grupą DDB. Pracowała w dziale client service, a następnie tworzyła dział brand consulting, była też członkiem Zarządu agencji DDB Warszawa. Od 2004 r. tworzyła i zarządzała Corporate Profiles Consulting – firmą zajmującą się doradztwem strategicznym. Od stycznia 2012 w BNA prowadziła projekty związane z tworzeniem i pozycjonowaniem marek a także projekty na styku strategii marki i designu. W latach 2014-2017 jako niezależny ekspert pracowała dla marek, firm i instytucji kultury.
Od lutego 2018 Deputy Managing Director w agenci Scholz&Friends Warszawa. Członek jury polskiej edycji Effie. Wykładowca SSM SAR. Prowadziła też międzynarodowe szkolenia w ramach sieci DDB.

Agnieszka Kwaśniewska

Chief Strategy Officer Saatchi&Saatchi IS

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Od wielu lat w branży doradztwa marketingowego. Rozpoczynała jako strategic planner w Saatchi & Saatchi. Później jako Strategic Team Director związana z firmą brand consultingowa Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB).
Aktualnie zarządza zintegrowanym zespołem strategicznym Saatchi&Saatchi IS. Specjalizacja: projekty z zakresu strategii marek na różnych etapach ich życia (launch, repozycjonowanie, programy naprawcze) oraz strategie implementacji, nie tylko w zakresie komunikacji ale we wszystkich punktach styku z konsumentem. Szczególnie bogate doświadczenie w zakresie budowania strategii w kategoriach: FMCG, usługi finansowe i telekomunikacyjne, marki farmaceutyczne oraz projekty społeczne i inicjatywy o charakterze non-profit.
Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Deutsche Bank, Bank BPH, Millennium Bank, BNP Paribas, Lotos, Merck, GSK Novartis, Mondelez, Wedel, Bahlsen, Kruszwica, Mastercook, Microsoft, LPP, Atlantic, IKEA, Tyskie.

Arkadiusz Łoś

Dragon Rouge
Od ponad 15 lat zajmuje się kreowaniem marek. Pracował w różnego typu agencjach zajmując pozycje menedżerskie i odpowiadając za tworzenie strategii marek i komunikacji. Od 2009 jako Brand Consultig & CI Director kieruje działem marek usługowych i korporacyjnych w międzynarodowej agencji strategiczno – brandingowej Dragon Rouge, gdzie zarządza zespołem konsultantów i designerów.
W tym czasie prowadził projekty budowania strategii marki oraz kompleksowe projekty transformacyjne m.in. dla Nest Banku, Inter Cars, ING Banku Śląskiego, Grupy Onet, Grupy Eurocash, BGŻ BNP Paribas, Kazara, Banku Gospodarstwa Krajowego, Black Red White, Grupy Żywiec, Intermarche, Sygnity, PGNiG, Porta Drzwi, Grupy Topex, Ghelamco Poland i wielu innych. Liczne z tych projektów zostały nagrodzone w Polsce i za granicą m.in. Effie Awards, Transform Awards czy Rebrand 100 Global Awards.
Wcześniej pracował w agencjach Tribal DDB oraz DDB Warszawa, jak również współtworzył agencję marketingu strategicznego CPC Consulting, gdzie pracował jako szef jednego z zespołów.
Absolwent SGH i Uniwersytetu w Uppsali.
Prelegent na wielu konferencjach, wykładowca akademicki. Wieloletni wykładowca i członek Rady Programowej Szkoły Strategii Marki SAR

Roman Łoziński

Od 15 lat związany ze sprzedażą i reklamą, pełnił funkcję Strategy Director w agencji Ars Thanea.
Planował i wdrażał kampanie dla takich marek jak Pracuj.pl, Miasto Łódź, Volkswagen, LG Electronics, Play i Heineken. Interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną.

Jest współtwórcą i wykładowcą Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR i wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SAR.
Prowadził zajęcia w ramach podyplomowych studiów Psychologia Reklamy na UW, a także był prelegentem na konferencjach, takich jak Kongres Polskiego towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB, Mobile Trends Conference, Inspiring Solutions.

Piotr Łukasiewicz

Od 2008 roku w Kantar Millward Brown jako Senior Consultant.
Doktor nauk społecznych, badacz stylu życia. W latach 1994-2008 dyrektor planowania strategicznego w agencji reklamowej McCann. Specjalizuje się w strategii i komunikacji marek oraz w analizach kulturowych, w tym trendach. Prowadzi warsztaty strategiczne na temat insightów, pozycjonowania i nowych produktów.
Wykłada w Szkole Strategii Marki przy SAR, na Uczelni Łazarskiego oraz w Collegium Civitas.

Małgorzata Niska

Digital Development Director w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Denstu Aegis Network Polska.
Odpowiada za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze internetu przy wykorzystaniu synergii spółki Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy także wsparcie strategiczne zespołów klienckich zarówno w obszarze współpracy z klientami agencji, jak też w procesie new business oraz obudowanie relacji z mediami.
Związana jest z grupą Dentsu Aegis Network od ponad 6lat. Karierę rozpoczynała jako junior media planner w HypermediaIsobar, następnie na stanowisku communication plannera pracowała w należącym do grupy domu mediowym Carat. Po przejściu do Vizeum pracowała na stanowisku senior communication plannera. Przez ostatnie półtora roku zajmowała stanowisko innovations & digital managera.
Jest absolwentką Route500, międzynarodowego programu rozwojowego grupy Dentsu Aegis Network, w którym biorą udział osoby o najwyższym potencjale liderskim.

Marcin Olkowicz

Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki.

Doświadczenie trenerskie - ponad 3.500 godzin dydaktycznych, 1.200 uczestników warsztatów, seminariów edukacyjnych i treningów indywidualnych. W praktyce trenerskiej łączy 25-letnie doświadczenia z pracy w komunikacji (zarówno po stronie firm, jak i agencji) z pasją zawodu trenera i konsultanta.
Ma opinię człowieka, który zaraża entuzjazmem, zachęca do myślenia, inspiruje do rozwoju, zaprasza do samodzielnych poszukiwań. Lubi ludzi i wierzy w rozwój.

Małgorzata Poławska

Socjolog i badacz rynku, absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, związana z firmą badawczą MillwardBrown od 1995 roku, obecnie Kantar MillwardBrown.
Przez wiele lat samodzielny badacz, odpowiedzialna za prowadzenie całości projektów badawczych największych Klientów, a następnie odpowiedzialna za rozwój i wprowadzanie nowych metodologii badawczych.
Obecnie na stanowisku Qualitative R&D Manager Kantar Insight. Zajmuje się konsultacją oraz prowadzeniem nowatorskich projektów, procesami standaryzacji metod i wdrażaniem nowych metodologii, zarówno ilościowych jak i jakościowych. W ramach tych ostatnich odpowiadała za opracowanie i wprowadzenie zestawu nowatorskich technik projekcyjnych we wszystkich europejskich biurach firmy Millward Brown.
Wykładowca Szkoły Marki oraz Collegium Civitas.

Marcin Samek

Absolwent filozofii i socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Kilkanaście lat pracy w reklamie, obecnie jako Strategy& SoMe Director kieruje działem strategii i social mediów w grupie McCann Worldgroup. Wcześniej pracował m.in. w Havas Worldgroup Warsaw i w Agencji Reklamowej S4. Obecnie współtworzy strategie marketingowe takich marek jak Mastercard, KFC, Wyborowa, Coca-Cola czy Bank Pekao, a wcześniej m.in.Permen, Peugeot, Książęce, Delicje, czy Praktiker.
Poza pracą jako strateg marketingowy jest trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR.

Grażyna Skarżyńska

Współzałożycielka firmy doradztwa strategicznego Good Company.

Od 2008 do 2013 roku Dyrektor Zarządzający i Partner w agencji reklamowej Albert Lumberjacker. Wcześniej przez 8 lat w Dziale Strategii BBDO Warszawa na stanowiskach Planera, a następnie Dyrektora Działu Strategii.
Odpowiedzialna za strategię dla marek: P&G, Bayer, GE Money Bank, Multibank, Wrigley Poland, MARS, Generali.Pierwsze doświadczenia zdobywała po stronie klienta w działach marketingu Pepsico Poland (wchodzące wówczas na polski rynek marki KFC i Pizza Hut) i Kama Foods.
Obecnie współtworzy agencję Albert Lumberjacker, gdzie oprócz zarządzania fi rmą zajmuje się konsultingiem z zakresu tworzenia i rozwoju marek oraz współtworzy strategię i kreację dla klientów agencji. W obecnej pracy za najbardziej fascynujące uważa fakt, że doświadczenia, które zdobyła pracując dla globalnych brandów, teraz może wykorzystać przy tworzeniu silnych polskich marek.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Juror w konkursie Young Media Lions oraz Ad Venture (EACA).

Marek Staniszewski

Heuristica – założyciel.
Trener, doradca, konsultant i autor.
Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.
Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture.
Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek:
• "Atlas strategiczny"
• "Strategiczny podstęp",
• "Tak na marginesie strategii"
oraz współautorem książki "Portret klienta".
Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus. Twórca narzędzi do kreatywnego myślenia: Karty Inwencji.

Milena Urbańska

W mediach pracuje od 7 lat. Jako Group Account Manager w Isobar zarządza zintegrowanym zespołem mediowo-kreatywno-produkcyjnym.
Pracę w branży rozpoczęła w małej agencji digitalowej ClickAd od podstaw zaznajamiając się ze specyfiką komunikacji digitalowej w tym performance. Od 4 lat pracuje w Grupie Dentsu Aegis Network, wcześniej w agencji Carat zajmując się strategiami mediowymi dla takich klientów jak Microsoft, Lego czy General Motors. Aktualnie w Isobar integruje kompetencje mediowe, kreatywne i technologiczne dla klienta Mastercard.
Absolwentka SWPS na specjalizacji psychologia społeczna – media.

Regulamin 1. Zgłoszenie
1.1. Wstępne zgłoszenie uczestnictwa w zajęciach oferowanych przez Szkołę Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, NIP: 526-23-97-001, REGON 016102001, KRS: 0000177032 (dalej „Szkoła Marki SAR”) rozumie się przez:
1.1.1. wypełnienie zgłoszenia online na Platformie internetowej Szkoły Marki SAR lub
1.1.2. przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną do przedstawiciela Szkoły Marki SAR lub na adres szkolenia@sar.org.pl
1.2. Zgłoszenie musi być wypełnione:
1.2.1. W przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, Karta Zgłoszenia musi być przesłana przez osobę, która zamierza wziąć udział w zajęciach (bądź opiekuna prawnego w przypadku osób niepełnoletnich).
1.2.2. W przypadku pozostałych podmiotów Zgłoszenie musi być przesłana przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu podmiotu zgłaszającego zgłaszającej.
1.2.3. Przesłanie zgłoszenia potwierdza akceptację „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR”, w tym przyjęcie warunków organizacyjnych i finansowych realizacji usługi oraz upoważnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do wystawienia faktury VAT.
1.2.4. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest przesłanie prawidłowo wypełnionej Zgłoszenia wraz z akceptacją „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” na co najmniej 3 dni roboczych przed pierwszym dniem zajęć. Szkoły Marki SAR dopuszcza przyjmowanie Zgłoszeń po podanym terminie wyłącznie w przypadku, potwierdzonej przez Szkołę Marki SAR, dostępności wolnych miejsc na liście uczestników zajęć, których dotyczy zgłoszenie
1.2.5. W przypadku osób fizycznych dodatkowym warunkiem przyjęcia zgłoszenia na zajęcia jest wniesienie przed szkoleniem opłaty w wysokości 100% ceny zajęć + VAT z zastrzeżeniem poniższego pkt 2.
1.2.6. Przed rozpoczęciem zajęć Zgłaszający pocztą elektroniczną potwierdzenie realizacji zajęć w umówionym terminie.
1.2.7. Jeżeli z pomiędzy Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR
a Zgłaszającym zawarta została ramowa umowa o współpracy, postanowienia niniejszych „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” mają zastosowanie, o ile nie są sprzeczne z postanowieniami ramowej umowy o współpracy. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” a umowy ramowej
o współpracy pierwszeństwo mają postanowienia umowy ramowej o współpracy.
2. Warunki płatności
2.1. Należność za uczestnictwo w zajęciach powinna być uregulowana na podstawie niniejszych Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR.
2.2. Ogólne warunki płatności są następujące:
2.2.1. osoby fizyczne zobowiązane są do wpłacenia przelewem 100% ceny zajęć + VAT, na co najmniej 3 dni robocze przed pierwszym dniem tygodnia, w którym mają się rozpocząć zajęcia;
2.2.2. pozostałe podmioty zobowiązane są do wniesienia opłaty 100% ceny zajęć + VAT na podstawie faktury VAT wystawionej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR po zakończeniu zajęć. Opłaty należy dokonać w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT;
2.2.3. Ceny zajęć oferowanych przez Szkołę Marki SAR podane są w kwotach brutto. Zajęcia (szkolenia, warsztaty i konsultacje) podlegają opodatkowaniu stawką 23% VAT, z wyjątkiem zajęć zwolnionych z VAT na podstawie art. 43 pkt. 26 i pkt. 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, tekst jednolity).
2.2.4. W przypadku zajęć prowadzonych przez Szkołę Marki SAR jako placówkę kształcenia ustawicznego, zajęcia podlegają zwolnieniu z VAT.
2.2.5. W przypadku, gdy zajęcia organizowane przez Szkołę Marki SAR nie odbędą się w zaplanowanym terminie lub w przypadku braku miejsc w danym terminie, kwoty wpłacone na poczet zajęć, określone w powyższym punkcie 2.2.2 lub ramowej umowie o współpracy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaliczy na poczet udziału w innych zajęciach organizowanych przez Szkołę Marki SAR, ustalonych z Zgłaszającym lub na wniosek Zgłaszającego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zwróci wpłaconą kwotę na wskazany przez Zgłaszającego rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania dyspozycji zwrotu pieniędzy od Zgłaszającego.
2.2.6. Należność za uczestnictwo w zajęciach może być również pokryta za pomocą Bonów Edukacyjnych SAR, które mogą być wykorzystane przez posiadacza bonu, do zapłaty lub częściowej zapłaty za wybrane szkolenie otwarte w zależności od wartości cennikowej szkolenia. Aktualny Regulamin realizacji Bonów Edukacyjnych jest dostępny na stronie www.sar.org.pl/szkolenia/bony_edukacyjne.
3. Rezygnacja - odstąpienie od umowy
3.1. Konsument (Klient będący osobą fizyczną, korzystający z usługi świadczonej przez organizatora szkolenia na własny użytek, w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zapisania się na szkolenie za pośrednictwem niniejszego portalu.
3.2. Oświadczenie należy wysłać e-mailem na adres szkolenia@sar.org.pl bądź pisemnie na adres Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data maila lub stempla pocztowego.
3.3. Po otrzymaniu przez organizatora szkolenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz paczki ze zwracanym towarem, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia oświadczenia, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość ceny szkolenia.
3.4. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy należy podać numer konta, na które maja zostać zwrócone pieniądze.
3.5. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, możliwości zwrotu nie podlegają: usługi, których świadczenie już się rozpoczęło, usługi o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (szkolenia zamknięte).
3.6. W przypadku Nieobecności, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zalicza kwotę wpłaconą przez Osobę Zgłaszającą tytułem opłaty manipulacyjnej, a Osobie Zgłaszającej nie przysługuje z tego tytułu prawo uczestniczenia w innych zajęciach prowadzonych przez Szkołę Marki SAR, ani też prawo żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
4. Reklamacje
4.1. Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia otwartego lub umową szkolenia zamkniętego.
4.2. Reklamacja szkolenia zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 4.5 w skali od 1 do 10 punktów uzyskanej z ankiety oceny szkolenia, zarówno otwartego jak i zamkniętego. Aby uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników szkoleń zaniżających ogólną średnią ocen, wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną ocenę. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen ze szkolenia w ankiecie szkoleniowej wynosi równo lub powyżej 4.5., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
4.3. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: szkolenia@sar.org.pl lub doręczona osobiście na adres wskazany powyżej.
4.4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie reklamacji, oczekiwania wobec organizatora szkolenia.
4.5. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
4.6. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 4.5. niniejszej procedury.
4.7. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
4.8. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
4.9. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
5. Uwagi organizacyjne
5.1. W ramach opłaty za zajęcia odbywające się w Szkole Marki SAR każdy uczestnik ma zagwarantowane:
5.1.1. dedykowane stanowisko szkoleniowe,
5.1.2. odpowiednie materiały szkoleniowe (o ile szczegółowe warunki zajęć nie stanowią inaczej),
5.1.3. jeden gorący posiłek w ciągu dnia (dotyczy zajęć całodniowych),
5.1.4. kawę, herbatę i wodę, kanapki, owoce i ciastka w trakcie przerw,
5.1.5. świadectwo uczestnictwa w zajęciach bądź certyfikat właściwy dla danych zajęć
5.1.6. nieodpłatny, bezterminowy dostęp do portalu edukacyjnego Szkoły Marki SAR (dalej jako "Portal");
5.2. Zajęcia realizowane przez Szkołę Marki SAR odbywają się stacjonarnie lub w formule zdalnej. Uczestnictwo w zajęciach w formule zdalnej należy rozumieć jako udział zgłoszonego Uczestnika w zajęciach prowadzonych na żywo przez trenera i transmitowanych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem kanału internetowego do odległego punktu, w którym znajduje się Uczestnik (webinar) bądź szkolenia e-learingowe.
5.2.1. Zajęcia w formule zdalnej (webinary) mają charakter sformalizowany: odbywają się w określonym terminie i godzinach, ich przebieg jest kontrolowany przez trenera. Przed rozpoczęciem zajęć w formule zdalnej Uczestnik i Zgłaszający otrzymają pocztą elektroniczną potwierdzenie realizacji zajęć w formule zdalnej w umówionym terminie. Uczestnik zobowiązany jest pojawić się 15 minut przed rozpoczęciem zajęć. Brak połączenia się przez Uczestnika z portalem będzie traktowane jak Nieobecność, o którym mowa w pkt. 3.6 powyżej.
5.2.2. Podczas zajęć w formule zdalnej Uczestnik musi zapewnić sobie do dyspozycji komputer oraz dostęp do szerokopasmowego internetu. Wszelkie koszty związane z dojazdem oraz zakwaterowaniem ponoszą uczestnicy zajęć.
5.3. Szkoła Marki SAR może odwołać zajęcia lub odmówić ich przeprowadzenia, w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie oraz przyczynach odwołania zajęć Szkoła Marki SAR poinformuje Zgłaszającego i Uczestnika w najkrótszym możliwym terminie. W takim przypadku Uczestnik ma prawo wskazać inne zajęcia z Katalogu Kursów, w których chce wziąć udział, bądź zażądać zwrotu ceny szkolenia.
5.4. Zajęcia w formule stacjonarnej mogą się także odbywać poza siedzibą Szkoły Marki SAR na warunkach określonych poniżej:
5.4.1. Szkoła Marki SAR nie odpowiada za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usługi szkoleniowej, jeśli niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie przez Szkoła Marki SAR szkolenia było spowodowane brakiem dostępu do infrastruktury technicznej po stronie Uczestnika na poziomie niezbędnym dla wykonania usługi
5.5. Materiały szkoleniowe związane z zajęciami (np. podręczniki, prezentacje, ćwiczenia, testy) są udostępniane uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu, z wyjątkiem sytuacji, gdy program szkolenia, warunki walidacji lub certyfikacji wiążące Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR bądź inne uzasadnione potrzeby dydaktyczne wymagają udostępnienia materiałów szkoleniowych w innej niż wskazana powyżej formie.
5.6. Każdemu uczestnikowi szkolenia przysługuje merytoryczne wsparcie w postaci dostępu do forum wymiany wiedzy, będącego integralnym elementem Portalu.
5.7. Szkoła Marki SAR zakłada indywidualne konto użytkownika każdemu uczestnikowi szkolenia wymienionemu w Zgłoszeniu.
5.8. Zgłaszający w Zgłoszeniu przekaże Szkole Marki SAR indywidualny adres e-mail każdego z uczestników zajęć.
5.9. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do aktywacji konta na Portalu.
5.10. Brak przekazania przez Osobę Zgłaszającą danych umożliwiających założenie konta użytkownika dla uczestnika zajęć w Karcie Zgłoszenia, jak również brak aktywacji konta utworzonego przez Szkołę Marki SAR przez samego uczestnika lub zaniechanie skorzystania przez uczestnika z przyznanych mu uprawnień będą równoważne z rezygnacją przez uczestnika z dostępu do Portalu stanowiącego element usługi Szkoły Marki SAR. W takiej sytuacji ani uczestnikowi szkolenia, ani Osobie zgłaszającej nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
5.11. Szkoła Marki SAR zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług
w przypadku nie przekazania danych uczestników szkolenia, które umożliwiają założenie konta na Portalu
5.12. Podpisując Zgłoszenie Osoba Zgłaszająca wyraża zgodę na umieszczenie
i przetwarzanie zawartych w Karcie Zgłoszenia danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 26.06.2014 r. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 15.10.2013 r. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422) dla celów i w zakresie związanym z realizacją usługi. W przypadku wskazania na Karcie Zgłoszenia danych osobowych uczestników zajęć innych niż Osoba Zgłaszająca, Osoba Zgłaszająca zobowiązuje się do uzyskania zgody tych uczestników na umieszczenie i przetwarzanie ich danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w zakresie wskazanym powyżej.
6. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszych „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR”. Zmiany te są na bieżąco publikowane na witrynie internetowej www.sar.org.pl/szkolenia. Wiążące są warunki aktualne w dniu przesłania Karty Zgłoszenia.
6.1. W przypadku uznania jakichkolwiek postanowień „Ogólnych warunków uczestnictwa w zajęciach Szkoły Marki SAR” za nieważne lub sprzeczne z przepisami prawa, ważność pozostałych postanowień nie zostaje naruszona.
6.2. Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją szkoleń wskazanych w Karcie Zgłoszenia w przypadku Osób Zgłaszających nie będących konsumentami w rozumieniu przepisów prawa polskiego rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
PłatnośćPodane ceny są cenami brutto, zawierającymi 23% VAT.
Płatności można dokonać on-line lub "tradycyjnie" - drukując zgłoszenie i fakturę proforma.
Jeżeli chcesz uzyskać rozłożenie płatności na raty, skontaktuj się z nami na szkolenia@sar.org.pl.
Masz też możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na udział w szkoleniu z umorzeniem 25%. Pomożemy Ci skorzystać z narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach POWER, z którego możesz sfinansować naukę. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości! (czyli efektywnie dotacji wys. 25% ceny szkolenia). Wnioski składa się online. Pomożemy Ci w tym. Dowiedz się więcej na szkolenia@sar.org.pl