The site presents a list of courses available in the catalog. To join the course or read the detailed information about it, select it from the list.
Courses catalog
Course Gross price

Copywriting - perswazja słowem

Trenerzy: Paweł Tkaczyk

Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania- to, to szkolenie jest dla Ciebie!

John Caples w książce „Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika - nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice. Podczas szkolenia dowiesz się jak sprzedawać słowem i przede wszystkich - jak robić to dobrze.

CEL SZKOLENIA
• Poznasz metody copywritingu;
• Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
• Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
• Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
• Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
• Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-10-29 - 2019-10-29

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Design Thinking

Trenerzy: Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Podczas laboratorium doświadczysz praktycznego zastosowania myślenia
projektowego w Twojej pracy.
W czasie szkolenia pokażemy Ci jak:
• Wdrażając Design Thinking możesz tworzyć rozwiązania pożądane,
opłacalne biznesowo i technologicznie wykonalne
• Praktycznie zastosować Design Thinking w Twojej codziennej pracy
• Wzmocnić kreatywną pewność siebie
• Korzystać z interdyscyplinarnej pracy ludzi w Twojej organizacji
• Uczyć się poprzez działanie

Laboratorium jest przeznaczone dla osób, które tworzą rozwiązania dla użytkowników
– zarówno klientów firmy, jak i współpracowników. Do osób, które chcą zaprojektować nową usługę lub proces albo usprawnić istniejące. Szczególnie polecamy kierownikom produktów, projektów, projektantom, analitykom, pracownikom działów Obsługi Klienta i HR.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-12-05 - 2018-12-05

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Finanse i negocjacje finansowe w projektach marketingowych

Trenerzy: Edyta Mańturzyk, Magdalena Spisak

Praktyczne laboratorium negocjacji i finansów przeznaczone dla profesjonalistów z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy w obszarze client service, strategii oraz samodzielnie prowadzących projekty.
Wprowadzenie do aktywnego zarządzania wynikiem, kosztami oraz ryzykiem finansowym projektów w agencjach oraz do negocjacji finansowych i procesu negocjacyjnego z uwzględnieniem budowania pozycji i siły negocjatora oraz wywierania wpływu.

Uczestnik po zajęciach:
- Potrafi posługiwać się pojęciami z zakresu finansów z uwzględnieniem specyfiki branży reklamowej;
- Potrafi posługiwać się argumentami finansowymi w negocjacjach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- Zna podstawowe strategie negocjacyjne i potrafi je rozpoznawać;
- Zyskuje szerszą perspektywę procesu negocjacyjnego i przetargowego;
- Rozwija umiejętności analityczne w przygotowaniu do procesu przetargowego i negocjacyjnego.
- Potrafi przygotować własne cele i argumentacje negocjacyjną.
- Zdobywa wiedzę o wewnętrznych regulacjach spółek, charakterystyce i funkcji ich „strażników” oraz sposobach ich postępowania przy wyborze partnera.
- Rozumie potencjalne cele i interesy odbiorców swoich usług.
- Potrafi rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać na nie przy jednoczesnym zachowaniu własnych celów i pozycji negocjacyjnej.
- Zyskuje umiejętność budowania własnej siły i pozycji negocjatora oraz partnera.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-06-05 - 2019-06-06

Gross price
2 190,00 PLN

Gross price for SAR member
1 790,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Insighty i archetypy

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co to właściwie jest ten cały „Consumer Insight” i dlaczego trudno go sensownie wytłumaczyć? W jaki sposób ludzie podejmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów? Czym jest archetyp i jak wykorzystać archetypiczne wzory i wyobrażenia do definiowania marki i komunikacji budującej znaczące więzi? W jaki sposób konstruowana jest struktura Wielkiej Opowieści i co z tego wynika dla komunikacji marek i procesu sprzedaży? Dlaczego prowadzący nie znosi gotowanej marchewki i po co w ogóle jest ten punkt?
Zapraszamy na autorski warsztat Marka Staniszewskiego.

Gwarantujemy minimum teorii i maksimum praktyki (+mnóstwo zaskoczeń!). Angażująca, warsztatowa formuła pozwalająca uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie- podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do tworzenia angażującej historii, która sprzedaje. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony-ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki. Wykorzystaj archetypy, symboliczne wyobrażenia i storytelling do umocnienia marki.


[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-09-19 - 2019-09-19

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Marketing oparty na danych

Trenerzy: Łukasz Zaleśny

Laboratorium skierowane jest dla osób chcących zapewnić wzrost podległej marce dzięki skutecznym działaniom marketingowym, Odpowiedzialnym za strategiczną i taktyczną komunikację marketingową marki w tradycyjnych i nowoczesnych punktach styku z konsumentami. Ze szkolenia skorzystają osoby doświadczone, jak i pracownicy, którzy dopiero zdobywają wiedzę i doświadczenie w marketingu.

Jednodniowe laboratorium i moderowana dyskusja, na których poznasz sprawdzone i świeże podejście do zarządzania marką. Zajęcia prowadzone przez Łukasz Zaleśnego - stratega z jednej z największych grup reklamowych w Polsce. Zdobyta wiedza ułatwi Ci podejmowanie licznych decyzji marketingowych na poziomie taktycznym i strategicznym. Będziemy dyskutować o evidence-based marketingu czyli marketingu opartym na dowodach jako alternatywie do popularnego marketingu relacji. Zdobędziesz umiejętność wykorzystania w praktyce aktualnych zdobyczy nauki takich jak: sprawdzone empirycznie prawa marketingu, najnowsze narzędzia i metody analityczne czy pułapki myślenia konsumentów.

- Poznasz nowe sposoby działa w obszarze evidence-based-markenting;
- Odkryjesz rolę danych, nauki i analityki w dziedzinie, która często zbyt duże znaczenie przykłada do intuicji i kreatywności;
- Zdobędziesz umiejętności wykorzystywania w praktyce omawianych praw marketingu i narzędzi analitycznych;
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-04-09 - 2018-04-09

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Marketing w grach

Trenerzy: Łukasz Turkowski

Gry komputerowe stały się kluczowym biznesem w kategorii rozrywki, o wielkim zasięgu i wpływie na konsumentów - a jednocześnie istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest tak silna, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania. Wielu marketerów zaczęło inwestować w relacje ze społecznościami graczy, a dla niektórych gaming stał się stałym elementem planu marketingowego. Potencjał gamingu nie został jeszcze całkowicie wykorzystany - wręcz przeciwnie, jesteśmy dopiero przed najlepszymi realizacjami łączącymi świat reklamy oraz gier.
Gaming, czyli wszystko, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, zajął pozycję jednego z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby konsumentów, a gry są źródłem inspiracji dla twórców działających w sferze tradycyjnych obszarów kultury. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie 16 milionów graczy (wliczając wszystkie platformy) generuje prawie 2 mld złotych przychodów rocznie, a 5,7 miliona osób zarejestrowanych na platformie Steam spędza średnio 40 godzin na graniu miesięcznie. Gaming i esport tak jak tradycyjne formy rozrywki są kanałami komunikacji.

Warsztat przeznaczony jest dla każdego marketera, który poszukuje obszarów nieprzeładowanych komunikatami, będących kopalniami insightów i kontekstów.
Dla tych, przed którymi stoi wyzwanie dotarcia do generacji „Z” i „milennialsów” w sposób atrakcyjny i wychodzący poza utarte ścieżki.

Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji z praktycznymi ćwiczeniami.
Określimy skalę i strukturę rynku, omówimy definicje, rozwiejemy też stereotypowe chmury wiszące nad gamingiem.
Omówimy dostępne poziomy wejścia w gaming, wspólnie z uczestnikami rozkładając na czynniki pierwsze case’y z rynku.
W trybie warsztatowym przejdziemy przez typowe formy budowy komunikacji wokół gamingu i w esporcie.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-06-06 - 2019-06-06

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Metody twórczego myślenia

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o kreatywności? Designer tworzący porywający logotyp? Projektant z wyobraźnią i umiejętnościami dla współczesnej architektury? Oryginalny myśliciel uznawany za geniusza?
Oczywiście to wszystko to kreatywność, ale kreatywność w biznesie to także wartościowe i praktyczne sposobach działania.
Osoby kreatywne rozwiązują problemy regularnie, wykorzystując metody kreatywnego myślenia. Jest to ten rodzaj kreatywności, która jest niezwykle pomocna w biznesie i której można się nauczyć. Bez niej ani marketing ani żaden biznes nie działa.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących stymulować kreatywne myślenie (ćwiczyć jego elastyczność, płynność i oryginalność) oraz w pełni korzystać z umiejętności generowania pomysłów niezbędnych dla:
- tworzenia pomysłów reklamowych, czy idei komunikacyjnych;
- twórczego rozwiązywania problemów biznesowych i marketingowych;
- opracowywania koncepcji nowych produktów, sposobów; dystrybucji, merchandisingu, sposobów obsługi klienta itp.;
- tworzenia nowych idei marketingowych.

Dzięki warsztatom uczestnicy będą mogli poznać szerokie spektrum metod zwiększających elastyczność i oryginalność myślenia oraz nabyć praktycznych umiejętności stosowania omawianych metod w praktyce.
Dzięki temu pełniej wykorzystają swój twórczy potencjał rozwiązując problemy w niestandardowy sposób i tworząc niekonwencjonalne rozwiązania.
Ponadto uczestnicy będą mogli lepiej poznać własne ograniczenia utrudniające myślenie kreatywne oraz wiedzieć jak dobierać metody, które najbardziej pasują do ich osobowości i preferencji, jak również do kontekstu konkretnego zadania.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-09-27 - 2019-09-27

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Od Gallupa do Love marku - warsztat prezentujący podejście bazujące na mocnych stronach w budowaniu zaangażowania pracowników

Trenerzy: Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Instytut Gallupa od ponad 40 lat prowadzi na całym świecie systematyczne badania nad mocnymi stronami oraz tym, w jaki sposób przyczyniają się do efektywności i sukcesu rynkowego firm. Umożliwiło to wyłonienie listy 34 talentów, uniwersalnych ze względu na płeć, wiek, pochodzenie, zajmowane stanowisko i branżę zawodową. Świadome wykorzystanie zaledwie 5 dominujących talentów umożliwia znaczące zwiększenie swojej wydajności w pracy każdego dnia, co potwierdzają wyniki badań 2015 Strengths Meta-Analysis (The Realtionship Between Strengths-Based Employee Development and Organizational Outcomes; 45 krajów, 22 firmy, 7 branż, 1,2 mln pracowników, 49 tys. zespołów). Badania Gallup 2015 Strentghs Meta-Analysis dowodzą, że rozwój bazujący na mocnych stronach wiąże się z kluczowymi wynikami skuteczności, a organizacje inwestujące w talenty wydobywają nie tylko, to co najlepsze w pracownikach, ale wpływają na sukces organizacyjny.

W 90% badanych grup, z wdrożeniem praktyki zarządzania bazującej na mocnych stronach pracowników wiązał się wzrost wydajności.
Co więcej, prawie 7 na 10 pracowników (67%), którzy zgadzają się z tym, że ich manager koncentruje się na ich mocnych stronach lub pozytywnych cechach, są zaangażowani. Kiedy pracownicy twierdzą, że tak nie jest to procent pracowników zaangażowanych w pracę spada aż do 2%.

Szkolenie jest przeznaczone dla menadżerów i osób zarządzających w przemyśle kreatywnym. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą zobaczyć jak zwiększać efektywność pracy swojej, swoich ludzi bazując na mocnych stronach swoich i swoich współpracowników.

Zapraszamy na szkolenie „Od Gallupa do Lovemarku”, w czasie którego dowiesz się,
jak podejście bazujące na mocnych stronach sprzyja wzmacnianiu zaangażowania ludzi, buduje pozytywne doświadczenie pracowników z miejscem pracy, w dłuższej perspektywie buduje jego lojalność i przywiązanie do marki pracodawcy.

[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-11-13 - 2018-11-13

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Optymalizacja mediów cyfrowych

Trenerzy: Łukasz Kołdys

Przewiduje się, że kampanie kupowane pragmatycznie będą w najbliższym czasie stanowiły zdecydowaną większość wszystkich kampanii emitowanych online. Dzięki naszemu szkoleniu już teraz macie szansę poznać od kuchni czym jest programmatic, jak wykorzystać go we własnych działaniach i jak dzięki niemu zdobywać przewagę konkurencyjną.

Po zajęciach uczestnik powinien doskonale rozumieć czym jest reklama programatyczna, będzie w stanie zrozumieć dopasowanie danej technologii zakupu programmatic do określonych potrzeb i celów. Uczestnik pozna funkcjonalności i możliwości DMP. Będzie w stanie sprawnie dobierać inventory w zależności od swoich potrzeb. Po odbyciu zajęć uczestnik będzie potrafił stworzyć plan danowy – jakie dane na bazie dostępnych 1st, 2nd, 3rd party są potrzebne do zaadresowania danej potrzeby biznesowej, będą potrafili zarekomendować stworzenie dedykowanego profilu odbiorców, istotnego z punktu widzenia określonej strategii. Będą wiedzieli jak wygląda obsługa (planowanie, nadzór i optymalizacja ) kampanii programatycznych.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-09-26 - 2018-09-26

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Praca z briefem

Trenerzy: Marcin Samek

Warsztat przeznaczony jest dla pracowników szeroko rozumianych agencji komunikacyjnych (np. eventowych, PR’owych, digital’owych, czy też mediowych), odpowiedzialnym z jednej strony za komunikację z klientem a z drugiej z zespołem kreatywnym. Także i dla tych, którzy finalnie odpowiadają za spięcie obu tych „światów” i za przedstawienie finalnej oferty klientowi.

Celem szkolenia jest przekazanie umiejętności pracy z briefem klienckim (marketingowym), czyli jego właściwego czytania, interpretacji i przełożenia na brief egzekucyjny (czyli jak kto woli, kreatywny).
A w szczególności:
• Wiedzy na temat kluczowych elementów briefu klienckiego, czyli co musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?
• Wiedzy na temat procesy briefing’owego i pracy z klientem/ umiejętność prowadzenia takiego procesu- jak ma in przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?
• Umiejętności interpretacji briefu klienckiego- przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego).
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-06-24 - 2019-06-24

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Prawo mediów społecznościowych

Trenerzy: Katarzyna Ciepiela

Podczas szkolenia zostaną omówione ramy prawne marketingu w social media oraz wskazane ryzyka, które warto wziąć pod uwagę planując różnego rodzaju akcje promocyjne. Otrzymają Państwo również wskazówki, jakimi zasadami kierować się na co dzień, by prowadzić profil social media w sposób możliwie najbardziej poprawny z punktu widzenia obowiązującego prawa.

• Poznasz zasady bezpieczeństwa prawnego marki w sieci.
• Dowiesz się jak postępować w razie naruszenia interesów lub wizerunku w sieci.
• Poznasz zasady organizacji współpracy z podwykonawcami i dostawcami technologii wspomagających komunikację w digitalu.

Do udziału w warsztacie zachęcamy wszystkich, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat tego, co wolno, a czego nie wolno wykorzystując social media w biznesie. Zachęcamy przede wszystkim
pracowników działów marketingów oraz agencje reklamowe, dla których social media stanowią codzienne narzędzie pracy.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-09-12 - 2018-09-12

Gross price
900,00 PLN

Gross price for SAR member
750,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Projektowanie doświadczeń konsumenta z marką

Trenerzy: Łukasz Zaleśny

Jednodniowe laboratorium prowadzone przez Łukasza Zaleśnego- stratega z jednej z największych grup reklamowych w Polsce, pozwalające zdobyć nowe umiejętności oraz poznać narzędzia doświadczeniem marki przez klienta. Laboratorium kładzie nacisk na efektywne połączenie wielu kompetencji ekspertów, z którymi marketerzy pracują na co dzień. Przechodzisz z nimi przez kolejne touchpointy, gdzie ćwiczysz poznawane narzędzia na konkretnej marce. Przetestujesz te narzędzia i metody pracy przy projektowaniu doświadczeń konsumenta z marką. Nauczysz się, jak te metody wykorzystywać w praktyce.
Poznasz też narzędzia, dzięki którym zdecydowanie łatwiej będzie Ci przekonać współpracowników do nowego sposobu pracy- to pozwoli wdrożyć poznane podczas laboratorium rozwiązania w Twojej organizacji.

CEL SZKOLENIA
- Otwarcie uczestników na nowe sposoby budowania wartości marki w nowoczesnym środowisku komunikacyjnym.
- Przekazanie wachlarza skutecznych metod i narzędzi pracy nad brand experience.
- Pokazanie skutecznego procesu pracy z projektowaniem doświadczeń we współpracy z partnerami reprezentującymi wiele różnych kompetencji marketingowych.
- Wypróbowanie na konkretnej marce sposobów projektowania brand experience dla konsumentów.

Laboratorium brand experience przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za komunikację marki w tradycyjnych i nowoczesnych punktach styku z konsumentami, chcących prowadzić skuteczną komunikację na styku mediów i kreacji:
- brand managerów
- marketing managerów
- strategów
oraz innych osób odpowiedzialnych za brand experience w organizacjach lub w agencjach.
Laboratorium przeznaczone jest dla osób z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniem markami.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-11-23 - 2018-11-23

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Przedsiębiorczość na etacie - warsztat dla accountów

Trenerzy: Zuzanna Warowna-Toruńska

Nie ma bardzo dobrej agencji bez bardzo dobrego client service’u. Żeby tak było, osoby pracujące w tym dziale muszą lubić, to co robią i poza wiedzą mieć bardzo konkretne predyspozycje, dzięki którym stają się nieodzowne w procesie budowania skutecznej komunikacji. Do pracy w dziale client service nie powinno trafiać się przypadkowo a już na pewno nie powinno się w nim trwać „przez zasiedzenie”.
Celem warsztatów jest przede wszystkim:
• Zrozumienie roli accounta zarówno wewnątrz agencji, jak i w relacjach z klientami, dostawcami oraz innymi podmiotami na rynku (account = przedsiębiorca).
• Uświadomienie, jak pro-aktywna postawa może przyczynić się do osiąganych przez agencje wyników (sprawczość).
• Zachęcenie do kreatywnego, nie szablonowego myślenia.

Dla Kogo?
• Osoby pracujące w działach obsługi klienta agencji komunikacji marketingowej (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR, agencje eventowe, itp.).
• Osoby początkujące, pracujące już od jakiegoś czasu w agencji oraz zajmujące stanowiska seniorskie.

Bycie przedsiębiorczym nie jest zarezerwowane dla osób prowadzących własny biznes. Przedsiębiorczość to postawa, która określa ludzi zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym. Postawa proaktywna, dzięki której człowiek nie czeka, aż ktoś mu powie, co i jak ma zrobić, tylko bierze sprawy w swoje ręce i czerpie z tego satysfakcję. Jest w tym też przestrzeń na popełnianie błędów - tych nie robią tylko ci, którzy nic nie robią. Z drugiej strony przedsiębiorczość to też pewien zorganizowany proces działania . Jak się połączy jedno i drugie, to bardzo łatwo można dojść do wniosku, że właśnie stworzyliśmy bardzo krótką, ale konkretną definicję stanowiska accounta. Bo account to przedsiębiorca. Praca w dziale obsługi klienta wiąże się z wieloma bardzo różnymi wyzwaniami.
Trzeba być „człowiekiem orkiestrą”, dbającym zarówno o interesy klienta, jak i agencji. Trzeba rozumieć strategię i kreację, umieć czytać między wierszami, wprowadzać udoskonalenia w procesach i je tworzyć, wychodzić z inicjatywą, budować relacje, szybko reagować. Rola trudna i nie dla każdego, ale dająca dużo satysfakcji – trzeba to lubić. Podczas warsztatu chcemy porozmawiać
z uczestnikami o tym, jak duży może być ich wpływ na wiele obszarów pracy agencji a przez to też na efekty, niezależnie od tego, czy właśnie zaczęli pracę w agencji czy zajmują już seniorską pozycję. Każde stanowisko daje możliwości bycia samodzielnym, proaktywnym czyli właśnie przedsiębiorczym. Przepracujemy konkretne sytuacje, które zdarzają się w pracy accounta. Wspólnie zidentyfikujemy narzędzia, które pomogą w codziennej pracy. Nie raz obalimy mit, że „się nie da” – też dlatego, że zajęcia prowadzi osoba, która doświadczenie zdobywała w działach obsługi klienta wielu agencji, a teraz prowadzi własny biznes i jest najlepszym
dowodem na to, że jak się chce, to można. Przed warsztatami uczestniczy otrzymają pre-work, który wprowadzi w zagadnienie
przedsiębiorczości.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-05-22 - 2019-05-22

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Przygotowanie promocji konsumenckich

Trenerzy: Tomasz Bogdanowicz

Promocje sprzedaży bardzo często przynoszą spadek zysku, ale jednocześnie są oczekiwane przez shopperów podczas ich decyzji zakupowych. Zatem czy ich zastosowanie może ograniczać się tylko do wymiaru narzędziowego? A może należałoby zmienić ich definicję uwzględniając nie tyle wzrost sprzedaży, co efektywność marketingową?
Porozmawiamy o markach, shopperach, narzędziach promocyjnych również w oparciu do dobre i złe praktyki.

„Przygotowanie promocji konsumenckich” to praktyczny warsztat, którego celem jest przekazanie wiedzy z zakresu kompleksowego oraz efektywnego stosowania narzędzia, jakim są promocje konsumenckie. Omawiane zagadnienia przedstawione zostaną w szerokim kontekście świata budowania silnych marek.

Warsztat przeznaczony jest dla pracowników branży komunikacji marketingowej:
- pracowników działów marketingu,
- pracowników domów mediowych,
- pracowników agencji reklamowych i eventowych.

Dowiesz się, jakie znaczenie ma marka i jej strategia, zrozumiesz różnice pomiędzy konsumentem a shopperem, będziesz potrafić efektywnie dobierać narzędzia promocyjne do celów, jakie chcesz osiągnąć.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-10-23 - 2018-10-23

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Psychologia konsumenta dla marketerów

Trenerzy: Roman Łoziński

Najważniejsze Cele
Poznasz zagadnienia, takie jak:
• emocjonalność i racjonalność komunikacji,
• niskie i wysokie zaangażowanie konsumenta w kategorię,
• klasyfikacja mediów ze względu na siłę i sposób oddziaływania,
• marki i reklama – zauważanie, zapamiętywanie, przypominanie i kupowanie,
• analiza strategiczna – identyfikacja norm i driverów kategorii,
• strategia komunikacji – dopasowywanie komunikacji do motywacji zakupowych.

Dla Kogo?
Do brand i marketing managerów odpowiedzialnych za wizerunek marki i efektywność reklamy.
Do category i biznes ownerów odpowiedzialnych za strategię rynkową i efektywność reklamy.

O Warsztacie
Przyspieszony praktyczny kurs nawigowania marką, produktem i komunikacją w oparciu o współczesną psychologię stosowaną w reklamie i marketingu. Uczestnicy zapoznają się z użytecznymi modelami, które w codziennej pracy pomagają podejmować decyzje komunikacyjne, oceniać i rozumieć strategię komunikacji konkurencji oraz tworzyć bardziej efektywną komunikację.

Zastanawiasz się co stałoby się, gdybyśmy w codziennym życiu traktowali sprawy wyłącznie racjonalnie? Albo co by było, gdybyśmy korzystali tylko z bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań? Jak silnie emocje współgrają z rozumem w procesach wyborów konsumenckich i poznawaniu świata? Jak często podejmowanym decyzjom towarzyszy ryzyko i potrzeba poszerzania horyzontów? Czy i w jakim stopniu zauważają to marki? Dlaczego tak często pokazują swoją ludzką, emocjonalną stronę? W trakcie warsztatów będziesz miał szansę uzyskania odpowiedzi na te pytania. Przede wszystkim jednak poznasz użyteczne modele, które w codziennej pracy pomagają podejmować decyzje komunikacyjne, inspirują i pozwalają oceniać i rozumieć strategię komunikacji konkurencji. To z kolei wspiera proces tworzenia bardziej efektywnej komunikacji, odpowiadającej na współczesne potrzeby komunikacji, adekwatne do nowego konsumenta.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-05-17 - 2019-05-18

Gross price
2 190,00 PLN

Gross price for SAR member
1 790,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Service Design - Starter Kit

Trenerzy: Magdalena Dobrowolska-Sagan

Warsztat Starter Kit zapozna Cię z podstawami pracy w metodzie Service Design Thinking. Poznasz filozofię i założenia prowadzenia procesu, jego etapy oraz podstawowe narzędzia, które będziesz mógł natychmiast zastosować w swojej pracy.
• Uczysz się w podejściu experiential learning: bierzesz udział w mini warsztacie, pracujesz nad konkretnym casem, jest to podstawa do refleksji nad procesem i jego wyzwaniami. Dostajesz także skondensowaną dawkę paraktycznej wiedzy i narzędzi.
• Poznasz specyfikę procesu, nauczysz się podstawowych narzędzi w każdej fazie, będziesz potrafił wykorzystać je w codziennej pracy.
o ODKRYWANIE
Poznasz zasady zbierania danych, doświadczysz narzędzi empatycznego zrozumienia klienta: Persona, Customer Journy.
• DEFINIOWANIE
Poznasz metodę IDEO definiowania Wyzwania Projektowego.
• IDEACJA I PROTOTYPOWANIE
Prototyp to fizyczny model rozwiązania, reprezentujący jego esencję, zbudowany tak aby można było wejść z nim w interakcję i uzyskać feedback użytkownika.
Doświadczysz Prototyping Loop: poznasz siłę tworzenia fizycznych prototypów oraz moc zbieranego feedbacku.

Service Design Thinking sprawia, że zwiększa się trafność tworzonych rozwiązań.
Podczas szkolenia nauczysz się konkretnych narzędzi i umiejętności, które pomogą ci tworzyć trafniejsze rozwiązania i budować doświadczenie klienta
• Nauczysz się metod patrzenia oczami klienta w procesie– wiemy jak trudno jest „wyjść z excella” i wejść w buty klienta.
• Nauczysz się projektować z myślą o doświadczeniu klienta i jego emocjach, poznasz siłę mikro interakcji i mikro momentów.
• Nauczysz się stosować Prototyping Loop- metodę zwinnego tworzenia prototypów, zasilanego feedbackiem klienta. Stosując ją w pracy szybciej wychwycisz ryzyka i wartości pomysłu, o których Ty nie pomyślałeś!
• Poznasz metodę, która pomoże ci prowadzić proces kreatywny w uporządkowany i systematyczny sposób – dając poczucie sensu zespołowi.

[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-10-22 - 2019-10-22

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Skuteczna prezentacja pomysłu

Trenerzy: Marcin Olkowicz

Praktyczne, interaktywne, intensywnie angażujące laboratorium inspirujących i efektywnych wystąpień skierowanych do klientów, współpracowników, inwestorów, partnerów i do każdego, kto powinien uwierzyć i pójść za nami (lub choć sfinansować naszą ideę) . Laboratorium efektywnych prezentacji daje uczestnikom okazję do praktycznego sprawdzenia różnych sposobów i form komunikacji idei kreatywnej lub strategii. Pozwala przetestować różne formy i narzędzia
podnoszące skuteczność prezentacji.

• Zdiagnozujesz i uporządkujesz sfery swoich talentów prezentacyjnych i określisz możliwości ich wykorzystania w trakcie efektywnych prezentacji idei
• Wzmocnisz poczucie pewności siebie i zwiększysz rozumienie własnego potencjału prezentacyjnego.
• Poznasz i przećwiczysz umiejętności budowania autorytetu i zyskiwania uznania
• Poznasz zasady prezentacyjnego „zarządzania” ciałem i głosem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, zarządzania czasem wystąpienia, rozumienie roli tremy
• Zapoznasz się z technikami zwiększającymi efektowność, efektywność i skuteczność prezentacji
• Zapoznasz się z metodami perswazyjnego oddziaływania na słuchaczy przy pomocy pozawerbalnych elementów kodu językowego – siły głosu, barwy, pauzy, akcentu, intonacji, itp.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-06-13 - 2019-06-13

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

SSM Strategia i Komunikacja Marki 19

Trenerzy: Tomasz Bartnik, Jacek Bielarz, Magdalena Dobrowolska-Sagan, Iwona Doktorowicz-Dudek, Krzysztof Goryński, Agnieszka Gozdek, Michał Kociankowski, Anna Koszur, Agnieszka Kwaśniewska, Arkadiusz Łoś, Roman Łoziński, Piotr Łukasiewicz, Marta Marczak, Adam Nowakowski, Marcin Olkowicz, Katarzyna Piwowarczyk-Atys, Małgorzata Poławska, Michał Rutkowski, Marcin Samek, Zuzanna Skalska, Grażyna Skarżyńska, Michał Sobolewski, Jacek Studziński, Antoni Trela

Pierwsze w Polsce studium strategii i komunikacji marki, które pozwala poznać i przećwiczyć budowę brandu z czterech kluczowych perspektyw. Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczeniE umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu zadań, które należą do pracy stratega komunikacji. To podejście nakierowane jest na dostarczenie uczestnikom zestawu kompetencji, które pozwolą uczestnikom uwierzyć we własną intuicję w podejściu do problemów dotyczących komunikacji, przetworzyć posiadane informacje w pomysły inspirujące kreację oraz zainspirować zespół, z którym pracują.

Dzięki zastosowanej w SSM metodologii, łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi inspiracjami efektywnych strategii komunikacyjnych, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy
mechanizmów i kontekstów kulturowych, społecznych, psychologicznych i biznesowych.

Poprzez intensywny, bezpośredni i efektywny kontakt z najlepszymi specjalistami i praktykami rynku budującymi wyraziste marki, SSM kształci strategów posiadających głębokie zrozumienie konsumenta oraz przykładających wagę do korzystania z badań i własnych poszukiwań, które prowadzą do odkrycia insightów. Jest miejscem dla ludzi, którzy mają pasję do swojej pracy i wiedzą czego potrzebują do własnego rozwoju i kariery – najlepszej, najwyższej klasy wiedzy i praktyki.

Studium skierowane jest do brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych , właścicieli firm – profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne. Dla wszystkich osób, dysponujących co najmniej 3-letnim doświadczeniem
w pracy z marką, komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, którzy chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia. Dla ludzi otwartych na nowe doświadczenia, nie bojących się nowych sposobów pracy i zaangażowania. Ukończenie SSM świadczy o zdobyciu kompetencji do tworzenia najlepszych projektów komunikacyjnych na rynku.
Kandydaci przyjmowani są do SSM na podstawie CV (dossier zawodowego) i rozmowy kwalifikacyjnej. Przyjęcie do SSM nie jest uzależnione od osiągnięć zawodowych. Każdy ma prawo do najlepszego szkolenia- jedynym celem tego
procesu jest zapewnienie wysokiego poziomu dyskusji i pracy w trakcie trwania szkoły, który można osiągnąć tylko dzięki praktyce w komunikacji. Zależy nam na tym, żeby zderzać różne perspektywy i sposoby myślenia, dlatego dobieramy kandydatów tak, aby w każdej edycji uczestnikami byli marketerzy, przedstawiciele domów mediowych i agencji.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-10-19 - 2019-06-14

Gross price
16 600,00 PLN

Gross price for SAR member
14 115,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Storydoing

Trenerzy: Rafał Lampasiak

W świecie gdzie coraz większe znaczenie dla konsumentów ma transparentność oraz autentyczność, wiele marek wciąż koncentruje się na opowiadaniu fikcyjnych, reklamowych historii za pomocą nieinteraktywnych kanałów komunikacji.
Kiedy storytelling skupia się najczęściej na opowiadaniu ciekawej i zapamiętywalnej historii, storydoing zakłada jej osadzenie w realnym życiu i świecie konsumentów.
Marka budowana w tym modelu będzie:
• bardziej aktywnie angażować swoich konsumentów
• skutecznie budować zaufanie do siebie poprzez realne doświadczenie użytkownika
• bardziej wyrazistą organizacją z jasną wizją i strategią employer branding
• wprowadzać w życie swoje wartości, np. poprzez działania CSR, na których opiera się komunikacja całej marki

Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za komunikację i budowanie marki za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji. Udział mogą w nim wziąć zarówno przedstawiciele klienta – brand managerowie, osoby odpowiedzialne za employer branding, działnia pr czy event marketing - jak i agencji komunikacyjnych – pracownicy działu kreacji, obsługi klienta i strategii.

Podczas intensywnego, jednodniowego warsztatu uczestnicy dowiedzą się:
• w jaki sposób budować markę w oparciu o storydoing – strategię komunikacji opartą na prawdziwych działaniach, autentycznych doświadczeniach i zaangażowaniu użytkowników;
• jakie narzędzia zastosować do budowania strategii komunikacji opartej o przełamywanie konwencji komunikacyjnej w kategorii i wyróżnienie jej w oparciu o aktywność marki;
• jakie techniki marketingowe zastosować do angażowania pracowników organizacji w aktywne budowanie przekazu marki, a nawet tworzenie jego treści;
• jak działania CSR mogą stać się widoczną i mającą znaczący wpływ na wizerunek marki aktywnością;
• jak konwertować opowieść marki na nowe produkty czy innowacje.

[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-10-09 - 2018-10-09

Gross price
1 599,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Storyteling - angażujące opowieści w marketingu

Trenerzy: Paweł Tkaczyk

Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania - to, to szkolenie jest dla Ciebie!
Na nasyconych rynkach coraz ciężej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów - ale także w przypadku codziennych usług, jak nauka języka- przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nad do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się z Internetem. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego. Jak zatem podejmujemy decyzję, kiedy wszystkie produkty zaczynają robić to samo?
Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Biorąc udział w laboratorium prowadzonym przez Pawła Tkaczyka
- Poznasz metody storytelingu;
- Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
- Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
- Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
- Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
- Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-10-28 - 2019-10-28

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Wstęp do organizacji eventów

Trenerzy: Katarzyna Ciepiela

Dobrze przygotowane eventy są jednym z najlepszych kanałów komunikacji marketingowej, wykorzystywanym zarówno w komunikacji zewnętrznej jak wewnętrznej.
Jednak do dobrze przygotowany event to przede wszystkim event bezpieczny, przygotowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zabezpieczony od strony prawnej. Zabezpieczenie dotyczy nie tylko uczestników imprezy, ale przede wszystkim Klienta oraz samej agencji.

Warsztat przeznaczony jest przede wszystkim dla
• junior event specialist/managerów
• event managerów
• event team managerów
• junior executive producer /event exec'ów
• executive producer/ event managerów
z agencji eventowych, odpowiedzialnych za kreację lub realizację projektu oraz za komunikację z instytucjami publicznymi, z którymi współpracują przy realizacji imprez.

Szkolenia pomoże uczestnikom poznać prawne aspekty organizacji eventów.
Ustawa o bezpieczeństwie ustaw masowych zostanie omówiona na przykładzie eventów muzycznych, sportowych, okolicznościowych oraz promocyjnych.
Przedstawione zostaną również kwestie relacji agencji eventowej z podwykonawcami, a także praktyczne aspekty organizacji eventów, takie jak: serwowanie alkoholu, korzystanie z muzyki, ochrona danych osobowych, odpowiedzialność agencji.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2018-12-11 - 2018-12-11

Gross price
900,00 PLN

Gross price for SAR member
750,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Zarządzanie marką w praktyce

Trenerzy: Marek Staniszewski

Rozważania teoretyczne na temat strategii biznesowej czy strategii marki nigdy nie zastąpią praktyki. Praktyka wynika zaś z doświadczeń – podejmowanych wyzwań, analizy wyników i wyciągania wniosków. Tylko w ten sposób można połączyć wiedzę z praktycznymi umiejętnościami, które stają się nieodzowne w formułowaniu strategicznych założeń i planów.

Tworzenie strategii marki, która odzwierciedla cele biznesu jest otwartym procesem, w którym ważną rolę odgrywają zarówno umiejętności analityczne (gromadzenie i przetwarzanie informacji), jak i kreatywna intuicja pozwalająca empatyzować z oczekiwaniami konsumentów. Obie te umiejętności można rozwijać najpełniej w trakcie pracy przy konkretnym studium przypadku, kiedy krok po kroku powstaje całościowa wizja strategiczna.

Warsztaty przeznaczone są dla osób, które posiadają już pewną wiedzę i doświadczenie marketingowe (zarówno dział strategii, jak i client service, czy kreacja), ale chciałby rozwijać swoje umiejętności w zakresie praktycznego zarządzania marką.
Warsztaty skonstruowane są w formule „laboratorium wiedzy”, a zatem najważniejszą ich część stanowi doświadczenie i eksperyment. Uczestnicy warsztatów przed przystąpieniem do zajęć otrzymują pakiet informacji, który pozwala im przygotować się do dwudniowego, intensywnego treningu umiejętności praktycznych. W trakcie warsztatów uczestnicy moderowani przez prowadzącego opracowują całościowe case study w formie krótkiej prezentacji, która stanowi jednocześnie syntezę zdobytej przez nich wiedzy.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-05-21 - 2019-05-22

Gross price
2 190,00 PLN

Gross price for SAR member
1 790,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Zarządzanie Projektami w Komunikacji 4.

Trenerzy: Agnieszka Barej, Iwona Doktorowicz-Dudek, Kinga Matysiak, Marcin Olkowicz, Jarosław Petz, Danuta Skarbek, Anna Surdyk

Uczestnicząc w tym wyjątkowym studium budujesz swoje kwalifikacje w zarządzaniu najbardziej dynamicznymi projektami komunikacji marketingowej przez:
• umiejętne zarządzanie relacjami w zespole agencyjnym i klienckim;
• efektywne określanie celów i KPI projektu marketingowego;
• przeniesienie celów na zadania, wyznaczanie, przekazywanie i egzekwowanie zadań;
• sprawne zarządzanie budżetem i harmonogramem;
• efektywne zarządzanie ryzykiem, raportowanie i trouble-shooting;
• monitorowanie efektów ilościowych i jakościowych;
• umiejętne budowanie satysfakcji zespołu oraz klienta.

Celem studium jest przekazanie doświadczeń w zarządzaniu zwinnymi projektami marketingowymi przez najbardziej doświadczonych managerów w branży. Dzięki ich wiedzy będziesz w stanie profesjonalnie zbudować swój sukces w relacji klient - agencja - media

Do udziału w studium zarządzania projektami w komunikacji marketingowej zapraszamy przede wszystkim:
• pracowników agencji odpowiedzialnych za zarządzanie projektami na styku klient - agencja: account managerów, media plannerów, media managerów oraz projekt managerów;
• pracowników firm odpowiedzialnych za zlecanie i zarządzanie projektami od strony biznesu: specjalistów ds. marketingu, brand managerów, project managerów, menadżerów działów marketingu i komunikacji;

Udział w studium powinien wziąć każdy, kto zawodowo odpowiada za wdrażanie planów / kampanii / strategii marketingowych w organizacji od co najmniej 2 lat.

Więcej informacji o studium: http://sar.org.pl/public/content/broszury/ZPwK_PDF_03A.pdf
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-05-17 - 2019-06-08

Gross price
5 500,00 PLN

Gross price for SAR member
4 800,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Zarządzanie zespołami kreatywnymi

Trenerzy: Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Zapraszam na laboratorium, w czasie którego dostaniesz potężną dawkę wiedzy na temat facylitacji procesu kreatywnego.
Laboratorium skupia się na wspieraniu uczestników w poznaniu tajników roli moderatora kreatywnego procesu z poziomu:
• merytorycznych efektów procesu,
• dynamiki pracy z grupą i zaangażowaniem ludzi,
• stylu pracy danego moderatora,
• biznesowych efektów procesu.
Laboratorium skoncentrowane jest na zdobyciu praktycznych umiejętności facylitatora procesów kreatywnych, które mogą być w przyszłości wykorzystywane w procesie generowania pomysłów na produkty, usługi, BIG IDEA, platformy
komunikacyjne, pomysły na kampanię.

Laboratorium interakcji przeznaczone dla osób, które chciałyby poznać tajniki moderacji sesji kreatywnych, zainspirować się światem artystów, poznać zasady rządzące procesem kreatywnym i wykorzystać to w swojej pracy. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby zdobyć szerszą perspektywę, czerpiąc inspiracje z innych dziedzin sztuki i biznesu, szczególnie:
• zespoły kreatywne;
• client service i new business;
• zespoły strategiczne;
• zespoły marketingowe.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-05-23 - 2019-05-23

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Zasady wdrażania strategii marki

Trenerzy: Marek Staniszewski

Strategia biznesowa i strategia marki powinny być ze sobą ściśle powiązane.
Wielu menedżerów jest przekonanych, że o ile strategia biznesu ma zasadnicze znaczenie, to strategia marki jest jednie narzędziem marketingowym. W rezultacie firmy wyznaczają ambitne cele, ale nie zastanawiają się nad tym, w jaki sposób inwestować w markę i korzystać z jej siły.
W każdej sytuacji rynkowej strategia marki musi odzwierciedlać zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe cele działalności biznesu. Marka wynikająca z planu biznesowego, zapewnia realizację celów strategicznych firmy.
Uważni liderzy inwestując w brand equity potrafią czerpać korzyści wynikające z posiadania silnej marki.
Markę można również traktować jako specyficzną relację, która tworzy się pomiędzy firmą i klientem. Pozwala ona przyciągać nowych użytkowników, utrzymywać aktualnych i zwiększać realizowaną marżę. Od sposobu nawiązywania i wzmacniania tej relacji zależą więc wyniki biznesowe każdej firmy.
Wykorzystaj przewagę strategiczną, jaką daje spójna i silna marka by łączyć się z kimś, kto jest najważniejszy dla sukcesu Twojej marki – z Klientami.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które dopiero zdobywają wiedzę i doświadczenie marketingowe lub rozpoczynają swoją przygodę z komunikacją rynkową (zarówno dział strategii, jak i client service, czy kreacja).
Ze szkolenia skorzystają też na pewno przedstawiciele startupów, przedsiębiorcy i małych firm osoby, które posiadają już pewne doświadczenie, ale chciałyby sobie uporządkować wiedzę związana z najistotniejszymi pojęciami, z którymi na co dzień spotykają się w swojej pracy.

Przez zdradliwe rafy komunikacji przeprowadzi cię mistrz strategii Marek Staniszewski, który w przystępnej i „kompaktowej” formie analizuje i przekazuje najskuteczniejsze metody budowania strategii marki.
Kładziemy nacisk na strategiczną efektywność pozwalającą nawet przy pomocy ograniczonych środków osiągać jak największe efekty i rezultaty sprzedażowe. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” przeplatają się z angażującymi ćwiczeniami praktycznymi.
Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały proces strategicznego myślenia – od analizy rynku i trendów, poprzez kształtowanie przewagi konkurencyjnej do sposobów zarządzania wartością marki i zwiększania jej zasobów poprzez efektywną komunikację.
[ Read more... ]

Type: Stationary training | Training date: 2019-10-25 - 2019-10-25

Gross price
1 230,00 PLN

Gross price for SAR member
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.