Strona przedstawia listę kursów dostępnych w katalogu. Aby przystąpić do kursu lub zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat wybierz go z listy.
Katalog kursów
Kurs Cena brutto

Branding i transformacja technologiczna w służbie centrum handlowego

Przedstawiamy materiały z seminarium, które odbyło się w Klubie Marketingu Polskiej Rady Centrów Handlowych 22 czerwca 2018.

Seminarium składało się z dwóch części:
- Branding w centrach handlowych - Piotr Górecki, Directors
- Transformacja technologiczna w służbie centrum handlowego - Michał Lewandowski, Directors
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Kurs e-learningowy | Dostęp: Nieograniczony - 0 Dni

Cena brutto
Bezpłatny

Copywriting - perswazja słowem

Trenerzy: Paweł Tkaczyk

Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania- to, to szkolenie jest dla Ciebie!

John Caples w książce „Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika - nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice. Podczas szkolenia dowiesz się jak sprzedawać słowem i przede wszystkich - jak robić to dobrze.

CEL SZKOLENIA
• Poznasz metody copywritingu;
• Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
• Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
• Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
• Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
• Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-09-18 - 2018-09-18

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Finanse w kampanii reklamowej i negocjacje w oparciu o finanse

Trenerzy: Edyta Mańturzyk, Magdalena Spisak

Praktyczne 2-dniowe laboratorium negocjacji i finansów przeznaczone dla profesjonalistów z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy w obszarze client service, strategii oraz samodzielnie prowadzących projekty.
Wprowadzenie do aktywnego zarządzania wynikiem, kosztami oraz ryzykiem finansowym projektów w agencjach oraz do negocjacji finansowych i procesu negocjacyjnego z uwzględnieniem budowania pozycji i siły negocjatora oraz wywierania wpływu.

Uczestnik po zajęciach:
- Potrafi posługiwać się pojęciami z zakresu finansów z uwzględnieniem specyfiki branży reklamowej;
- Potrafi posługiwać się argumentami finansowymi w negocjacjach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- Zna podstawowe strategie negocjacyjne i potrafi je rozpoznawać;
- Zyskuje szerszą perspektywę procesu negocjacyjnego i przetargowego;
- Rozwija umiejętności analityczne w przygotowaniu do procesu przetargowego i negocjacyjnego.
- Potrafi przygotować własne cele i argumentacje negocjacyjną.
- Zdobywa wiedzę o wewnętrznych regulacjach spółek, charakterystyce i funkcji ich „strażników” oraz sposobach ich postępowania przy wyborze partnera.
- Rozumie potencjalne cele i interesy odbiorców swoich usług.
- Potrafi rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać na nie przy jednoczesnym zachowaniu własnych celów i pozycji negocjacyjnej.
- Zyskuje umiejętność budowania własnej siły i pozycji negocjatora oraz partnera.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-16 - 2018-10-17

Cena brutto
2 190,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
1 790,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Insighty i archetypy

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co to właściwie jest ten cały „Consumer Insight” i dlaczego trudno go sensownie wytłumaczyć? W jaki sposób ludzie podejmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów? Czym jest archetyp i jak wykorzystać archetypiczne wzory i wyobrażenia do definiowania marki i komunikacji budującej znaczące więzi? W jaki sposób konstruowana jest struktura Wielkiej Opowieści i co z tego wynika dla komunikacji marek i procesu sprzedaży? Dlaczego prowadzący nie znosi gotowanej marchewki i po co w ogóle jest ten punkt?
Zapraszamy na autorski warsztat Marka Staniszewskiego.

Gwarantujemy minimum teorii i maksimum praktyki (+mnóstwo zaskoczeń!). Angażująca, warsztatowa formuła pozwalająca uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie- podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do tworzenia angażującej historii, która sprzedaje. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony-ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki. Wykorzystaj archetypy, symboliczne wyobrażenia i storytelling do umocnienia marki.


[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-09-27 - 2018-09-27

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Insighty i archetypy

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co to właściwie jest ten cały „Consumer Insight” i dlaczego trudno go sensownie wytłumaczyć? W jaki sposób ludzie podejmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów? Czym jest archetyp i jak wykorzystać archetypiczne wzory i wyobrażenia do definiowania marki i komunikacji budującej znaczące więzi? W jaki sposób konstruowana jest struktura Wielkiej Opowieści i co z tego wynika dla komunikacji marek i procesu sprzedaży? Dlaczego prowadzący nie znosi gotowanej marchewki i po co w ogóle jest ten punkt?
Zapraszamy na autorski warsztat Marka Staniszewskiego.

Gwarantujemy minimum teorii i maksimum praktyki (+mnóstwo zaskoczeń!). Angażująca, warsztatowa formuła pozwalająca uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie- podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do tworzenia angażującej historii, która sprzedaje. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony-ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki. Wykorzystaj archetypy, symboliczne wyobrażenia i storytelling do umocnienia marki.


[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-11-29 - 2018-11-29

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Komunikacja in-store

Trenerzy: Tomasz Bogdanowicz

Warsztat przeznaczony jest dla branży komunikacji marketingowej:
- pracowników działów marketingu
- product managerów
- trade marketerów
- merchandiserów
- managerów sklepów i centrów handlowych.

Punkty sprzedaży to nie tylko miejsce dokonywania transakcji zakupowych, ale również, a z perspektywy marketera przede wszystkim, ogromny kanał mediowy.
Aby efektywnie korzystać z jego dobrodziejstw, trzeba poznać i zrozumieć jego specyfikę. Zatem jak wygrać walkę o portfele, ale i emocje shopperów?
Spotkanie poświęcone jest odpowiedzi na te i inne zagadnienia związane z trade i shopper marketingiem czyli funkcjonowaniem marki w warunkach sprzedaży, a nie tylko komunikacji.

Warsztat daje praktyczny wgląd w narzędzia komunikacyjne in-store stosowane przez wiodące marki na świecie.
Uczestnicy – pracując na omawianych przykładach – uczą się wykorzystywać takie mechanizmy i narzędzia jak budowa sklepu w tym umieszczenie produktu na półce, opakowanie, POSM do pracy nad ich własnymi case’ami.
Zajęcia mają charakter praktyczny i kreatywny – uczestnicy wychodzą z nich z wiedzą na temat efektywnego wykorzystania punktu sprzedaży jako kanału mediowego dla swoich marek.
Uczestnicząc w warsztacie:
• Dowiesz się jak funkcjonuje marka w warunkach in-store, a także jaka relacja wytwarza się pomiędzy nią a shopperem.
• Zrozumiesz też dlaczego punkt sprzedaży należy traktować jako kanał mediowy.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-09-27 - 2018-09-27

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Marketing oparty na danych

Trenerzy: Łukasz Zaleśny

Celem szkolenia jest pokazanie świeżego podejścia do podejmowania codziennych decyzji marketingowych związanych z zarządzaniem marką. Przedstawienie sprawdzonych empirycznie praw marketingowych opartych na solidnych badaniach i danych. Będziemy mówić o evidence-based marketingu czyli marketingu opartym na dowodach jako alternatywie do popularnego marketingu relacji.

Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji. Uczestnik po zajęciach wie co to jest evidence-based marketing i zna sprawdzone empirycznie prawa marketingu, niezwykle przydatne gdy zarządzamy marką. Uczestnik po zajęciach potrafi wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w zarządzaniu marką w swojej firmie.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-12-04 - 2018-12-04

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Marketing w grach

Trenerzy: Łukasz Turkowski

Gry komputerowe stały się kluczowym biznesem w kategorii rozrywki, o wielkim zasięgu i wpływie na konsumentów - a jednocześnie istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest tak silna, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania. Wielu marketerów zaczęło inwestować w relacje ze społecznościami graczy, a dla niektórych gaming stał się stałym elementem planu marketingowego. Potencjał gamingu nie został jeszcze całkowicie wykorzystany - wręcz przeciwnie, jesteśmy dopiero przed najlepszymi realizacjami łączącymi świat reklamy oraz gier.
Gaming, czyli wszystko, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, zajął pozycję jednego z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby konsumentów, a gry są źródłem inspiracji dla twórców działających w sferze tradycyjnych obszarów kultury. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie 16 milionów graczy (wliczając wszystkie platformy) generuje prawie 2 mld złotych przychodów rocznie, a 5,7 miliona osób zarejestrowanych na platformie Steam spędza średnio 40 godzin na graniu miesięcznie. Gaming i esport tak jak tradycyjne formy rozrywki są kanałami komunikacji.

Warsztat przeznaczony jest dla każdego marketera, który poszukuje obszarów nieprzeładowanych komunikatami, będących kopalniami insightów i kontekstów.
Dla tych, przed którymi stoi wyzwanie dotarcia do generacji „Z” i „milennialsów” w sposób atrakcyjny i wychodzący poza utarte ścieżki.

Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji z praktycznymi ćwiczeniami.
Określimy skalę i strukturę rynku, omówimy definicje, rozwiejemy też stereotypowe chmury wiszące nad gamingiem.
Omówimy dostępne poziomy wejścia w gaming, wspólnie z uczestnikami rozkładając na czynniki pierwsze case’y z rynku.
W trybie warsztatowym przejdziemy przez typowe formy budowy komunikacji wokół gamingu i w esporcie.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2019-09-11 - 2018-09-11

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Metody twórczego myślenia

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o kreatywności? Designer tworzący porywający logotyp? Projektant z wyobraźnią i umiejętnościami dla współczesnej architektury? Oryginalny myśliciel uznawany za geniusza?
Oczywiście to wszystko to kreatywność, ale kreatywność w biznesie to także wartościowe i praktyczne sposobach działania.
Osoby kreatywne rozwiązują problemy regularnie, wykorzystując metody kreatywnego myślenia. Jest to ten rodzaj kreatywności, która jest niezwykle pomocna w biznesie i której można się nauczyć. Bez niej ani marketing ani żaden biznes nie działa.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących stymulować kreatywne myślenie (ćwiczyć jego elastyczność, płynność i oryginalność) oraz w pełni korzystać z umiejętności generowania pomysłów niezbędnych dla:
- tworzenia pomysłów reklamowych, czy idei komunikacyjnych;
- twórczego rozwiązywania problemów biznesowych i marketingowych;
- opracowywania koncepcji nowych produktów, sposobów; dystrybucji, merchandisingu, sposobów obsługi klienta itp.;
- tworzenia nowych idei marketingowych.

Dzięki warsztatom uczestnicy będą mogli poznać szerokie spektrum metod zwiększających elastyczność i oryginalność myślenia oraz nabyć praktycznych umiejętności stosowania omawianych metod w praktyce.
Dzięki temu pełniej wykorzystają swój twórczy potencjał rozwiązując problemy w niestandardowy sposób i tworząc niekonwencjonalne rozwiązania.
Ponadto uczestnicy będą mogli lepiej poznać własne ograniczenia utrudniające myślenie kreatywne oraz wiedzieć jak dobierać metody, które najbardziej pasują do ich osobowości i preferencji, jak również do kontekstu konkretnego zadania.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-25 - 2018-10-25

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Metody twórczego myślenia

Trenerzy: Marek Staniszewski

Co przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o kreatywności? Designer tworzący porywający logotyp? Projektant z wyobraźnią i umiejętnościami dla współczesnej architektury? Oryginalny myśliciel uznawany za geniusza?
Oczywiście to wszystko to kreatywność, ale kreatywność w biznesie to także wartościowe i praktyczne sposobach działania.
Osoby kreatywne rozwiązują problemy regularnie, wykorzystując metody kreatywnego myślenia. Jest to ten rodzaj kreatywności, która jest niezwykle pomocna w biznesie i której można się nauczyć. Bez niej ani marketing ani żaden biznes nie działa.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących stymulować kreatywne myślenie (ćwiczyć jego elastyczność, płynność i oryginalność) oraz w pełni korzystać z umiejętności generowania pomysłów niezbędnych dla:
- tworzenia pomysłów reklamowych, czy idei komunikacyjnych;
- twórczego rozwiązywania problemów biznesowych i marketingowych;
- opracowywania koncepcji nowych produktów, sposobów; dystrybucji, merchandisingu, sposobów obsługi klienta itp.;
- tworzenia nowych idei marketingowych.

Dzięki warsztatom uczestnicy będą mogli poznać szerokie spektrum metod zwiększających elastyczność i oryginalność myślenia oraz nabyć praktycznych umiejętności stosowania omawianych metod w praktyce.
Dzięki temu pełniej wykorzystają swój twórczy potencjał rozwiązując problemy w niestandardowy sposób i tworząc niekonwencjonalne rozwiązania.
Ponadto uczestnicy będą mogli lepiej poznać własne ograniczenia utrudniające myślenie kreatywne oraz wiedzieć jak dobierać metody, które najbardziej pasują do ich osobowości i preferencji, jak również do kontekstu konkretnego zadania.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-12-13 - 2018-12-13

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Od Gallupa do Love marku - warsztat prezentujący podejście bazujące na mocnych stronach w budowaniu zaangażowania pracowników

Trenerzy: Marta Bara, Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Instytut Gallupa od ponad 40 lat prowadzi na całym świecie systematyczne badania nad mocnymi stronami oraz tym, w jaki sposób przyczyniają się do efektywności i sukcesu rynkowego firm. Umożliwiło to wyłonienie listy 34 talentów, uniwersalnych ze względu na płeć, wiek, pochodzenie, zajmowane stanowisko i branżę zawodową. Świadome wykorzystanie zaledwie 5 dominujących talentów umożliwia znaczące zwiększenie swojej wydajności w pracy każdego dnia, co potwierdzają wyniki badań 2015 Strengths Meta-Analysis (The Realtionship Between Strengths-Based Employee Development and Organizational Outcomes; 45 krajów, 22 firmy, 7 branż, 1,2 mln pracowników, 49 tys. zespołów). Badania Gallup 2015 Strentghs Meta-Analysis dowodzą, że rozwój bazujący na mocnych stronach wiąże się z kluczowymi wynikami skuteczności, a organizacje inwestujące w talenty wydobywają nie tylko, to co najlepsze w pracownikach, ale wpływają na sukces organizacyjny.

W 90% badanych grup, z wdrożeniem praktyki zarządzania bazującej na mocnych stronach pracowników wiązał się wzrost wydajności.
Co więcej, prawie 7 na 10 pracowników (67%), którzy zgadzają się z tym, że ich manager koncentruje się na ich mocnych stronach lub pozytywnych cechach, są zaangażowani. Kiedy pracownicy twierdzą, że tak nie jest to procent pracowników zaangażowanych w pracę spada aż do 2%.

Szkolenie jest przeznaczone dla menadżerów i osób zarządzających w przemyśle kreatywnym. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą zobaczyć jak zwiększać efektywność pracy swojej, swoich ludzi bazując na mocnych stronach swoich i swoich współpracowników.

Zapraszamy na szkolenie „Od Gallupa do Lovemarku”, w czasie którego dowiesz się,
jak podejście bazujące na mocnych stronach sprzyja wzmacnianiu zaangażowania ludzi, buduje pozytywne doświadczenie pracowników z miejscem pracy, w dłuższej perspektywie buduje jego lojalność i przywiązanie do marki pracodawcy.

[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-07-23 - 2018-07-23

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Optymalizacja mediów cyfrowych

Trenerzy: Łukasz Kołdys

Przewiduje się, że kampanie kupowane pragmatycznie będą w najbliższym czasie stanowiły zdecydowaną większość wszystkich kampanii emitowanych online. Dzięki naszemu szkoleniu już teraz macie szansę poznać od kuchni czym jest programmatic, jak wykorzystać go we własnych działaniach i jak dzięki niemu zdobywać przewagę konkurencyjną.

Po zajęciach uczestnik powinien doskonale rozumieć czym jest reklama programatyczna, będzie w stanie zrozumieć dopasowanie danej technologii zakupu programmatic do określonych potrzeb i celów. Uczestnik pozna funkcjonalności i możliwości DMP. Będzie w stanie sprawnie dobierać inventory w zależności od swoich potrzeb. Po odbyciu zajęć uczestnik będzie potrafił stworzyć plan danowy – jakie dane na bazie dostępnych 1st, 2nd, 3rd party są potrzebne do zaadresowania danej potrzeby biznesowej, będą potrafili zarekomendować stworzenie dedykowanego profilu odbiorców, istotnego z punktu widzenia określonej strategii. Będą wiedzieli jak wygląda obsługa (planowanie, nadzór i optymalizacja ) kampanii programatycznych.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-09-26 - 2018-09-26

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Podatki w branży reklamowej 2018

Trenerzy: Piotr Passowicz

Celem szkolenia jest przedstawienie ważnych zmian przepisów ustawy o VAT wchodzących w życie od 1 lipca 2018 roku oraz aktualnych zagadnień istotnych dla branży reklamowej, wynikających z interpretacji organów podatkowych, w tym interpretacji dotyczących przepisów ustawy o PDOF i PDOP zmienionych od 1 stycznia 2018 r.
• Przedstawienie praktycznych przykładów dla omawianych zagadnień;
• Dyskusja z uczestnikami;
• Odpowiedzi na pytania.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-06-29 - 2018-06-29

Cena brutto
999,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
849,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Praca z briefem

Trenerzy: Marcin Samek

Warsztat przeznaczony jest dla pracowników agencji komunikacyjnych (np. eventowych, PR’owych, digital’owych, czy też mediowych), odpowiedzialnych za komunikację między klientem a kreacją, strategią i resztą agencji.
Także i dla tych, którzy finalnie odpowiadają za spięcie obu tych „światów” i za przedstawienie finalnej oferty klientowi.

Celem warsztatu jest przekazanie umiejętności pracy z briefem klienckim (marketingowym), czyli jego właściwego czytania, interpretacji i przełożenia na brief egzekucyjny (czyli jak kto woli, kreatywny), a w szczególności:
- Wiedzy na temat kluczowych elementów briefu klienckiego, czyli co musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?
- Wiedzy na temat procesy briefing’owego i pracy z klientem/ umiejętność prowadzenia takiego procesu- jak ma in przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?
- Umiejętności interpretacji briefu klienckiego- przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego).

Uczestnicy po zajęciach wiedzą:
- Jakie jest miejsce i rola brief’u klienckiego w procesie pracy nad efektywnymi działaniami komunikacyjnymi;
- Z jakich elementów powinien składać się efektywny brief kliencki;
- O co dopytać, gdy brak pełnej wiedzy?
- Jaka wiedza jest konieczna do rozpoczęcia dalszej pracy nad koncepcją egzekucyjną? Bez czego nie możemy zacząć sensownej pracy?

Uczestnicy po zajęciach potrafią:
- Poprowadzić proces briefowania/ de-briefu z klientem tak aby zdobyć pełną wiedzę konieczną do dalszej pracy;
- Zinterpretować odpowiednio brief kliencki i przygotować założenia do dalszej pracy koncepcyjnej;
- Przygotować brief egzekucyjny- czyli dokument wewnętrzny będący podstawą do dalszej pracy koncepcyjnej.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-24 - 2018-10-24

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Prawo mediów społecznościowych

Trenerzy: Katarzyna Ciepiela

Podczas szkolenia zostaną omówione ramy prawne marketingu w social media oraz wskazane ryzyka, które warto wziąć pod uwagę planując różnego rodzaju akcje promocyjne. Otrzymają Państwo również wskazówki, jakimi zasadami kierować się na co dzień, by prowadzić profil social media w sposób możliwie najbardziej poprawny z punktu widzenia obowiązującego prawa.

• Poznasz zasady bezpieczeństwa prawnego marki w sieci.
• Dowiesz się jak postępować w razie naruszenia interesów lub wizerunku w sieci.
• Poznasz zasady organizacji współpracy z podwykonawcami i dostawcami technologii wspomagających komunikację w digitalu.

Do udziału w warsztacie zachęcamy wszystkich, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat tego, co wolno, a czego nie wolno wykorzystując social media w biznesie. Zachęcamy przede wszystkim
pracowników działów marketingów oraz agencje reklamowe, dla których social media stanowią codzienne narzędzie pracy.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-09-12 - 2018-09-12

Cena brutto
900,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
750,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Projektowanie doświadczeń konsumenta z marką

Trenerzy: Łukasz Zaleśny

Jednodniowe laboratorium prowadzone przez Łukasza Zaleśnego- stratega z jednej z największych grup reklamowych w Polsce, pozwalające zdobyć nowe umiejętności oraz poznać narzędzia doświadczeniem marki przez klienta. Laboratorium kładzie nacisk na efektywne połączenie wielu kompetencji ekspertów, z którymi marketerzy pracują na co dzień. Przechodzisz z nimi przez kolejne touchpointy, gdzie ćwiczysz poznawane narzędzia na konkretnej marce. Przetestujesz te narzędzia i metody pracy przy projektowaniu doświadczeń konsumenta z marką. Nauczysz się, jak te metody wykorzystywać w praktyce.
Poznasz też narzędzia, dzięki którym zdecydowanie łatwiej będzie Ci przekonać współpracowników do nowego sposobu pracy- to pozwoli wdrożyć poznane podczas laboratorium rozwiązania w Twojej organizacji.

CEL SZKOLENIA
- Otwarcie uczestników na nowe sposoby budowania wartości marki w nowoczesnym środowisku komunikacyjnym.
- Przekazanie wachlarza skutecznych metod i narzędzi pracy nad brand experience.
- Pokazanie skutecznego procesu pracy z projektowaniem doświadczeń we współpracy z partnerami reprezentującymi wiele różnych kompetencji marketingowych.
- Wypróbowanie na konkretnej marce sposobów projektowania brand experience dla konsumentów.

Laboratorium brand experience przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za komunikację marki w tradycyjnych i nowoczesnych punktach styku z konsumentami, chcących prowadzić skuteczną komunikację na styku mediów i kreacji:
- brand managerów
- marketing managerów
- strategów
oraz innych osób odpowiedzialnych za brand experience w organizacjach lub w agencjach.
Laboratorium przeznaczone jest dla osób z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniem markami.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-11-23 - 2018-11-23

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Przygotowanie promocji konsumenckich

Trenerzy: Tomasz Bogdanowicz

Promocje sprzedaży bardzo często przynoszą spadek zysku, ale jednocześnie są oczekiwane przez shopperów podczas ich decyzji zakupowych. Zatem czy ich zastosowanie może ograniczać się tylko do wymiaru narzędziowego? A może należałoby zmienić ich definicję uwzględniając nie tyle wzrost sprzedaży, co efektywność marketingową?
Porozmawiamy o markach, shopperach, narzędziach promocyjnych również w oparciu do dobre i złe praktyki.

„Przygotowanie promocji konsumenckich” to praktyczny warsztat, którego celem jest przekazanie wiedzy z zakresu kompleksowego oraz efektywnego stosowania narzędzia, jakim są promocje konsumenckie. Omawiane zagadnienia przedstawione zostaną w szerokim kontekście świata budowania silnych marek.

Warsztat przeznaczony jest dla pracowników branży komunikacji marketingowej:
- pracowników działów marketingu,
- pracowników domów mediowych,
- pracowników agencji reklamowych i eventowych.

Dowiesz się, jakie znaczenie ma marka i jej strategia, zrozumiesz różnice pomiędzy konsumentem a shopperem, będziesz potrafić efektywnie dobierać narzędzia promocyjne do celów, jakie chcesz osiągnąć.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-23 - 2018-10-23

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Skuteczna prezentacja pomysłu

Trenerzy: Marcin Olkowicz

Praktyczne, interaktywne, intensywnie angażujące laboratorium inspirujących i efektywnych wystąpień skierowanych do klientów, współpracowników, inwestorów, partnerów i do każdego, kto powinien uwierzyć i pójść za nami (lub choć sfinansować naszą ideę) . Laboratorium efektywnych prezentacji daje uczestnikom okazję do praktycznego sprawdzenia różnych sposobów i form komunikacji idei kreatywnej lub strategii. Pozwala przetestować różne formy i narzędzia
podnoszące skuteczność prezentacji.

• Zdiagnozujesz i uporządkujesz sfery swoich talentów prezentacyjnych i określisz możliwości ich wykorzystania w trakcie efektywnych prezentacji idei
• Wzmocnisz poczucie pewności siebie i zwiększysz rozumienie własnego potencjału prezentacyjnego.
• Poznasz i przećwiczysz umiejętności budowania autorytetu i zyskiwania uznania
• Poznasz zasady prezentacyjnego „zarządzania” ciałem i głosem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, zarządzania czasem wystąpienia, rozumienie roli tremy
• Zapoznasz się z technikami zwiększającymi efektowność, efektywność i skuteczność prezentacji
• Zapoznasz się z metodami perswazyjnego oddziaływania na słuchaczy przy pomocy pozawerbalnych elementów kodu językowego – siły głosu, barwy, pauzy, akcentu, intonacji, itp.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-07-17 - 2018-07-17

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

SSM Strategia i Komunikacja Marki 19

Trenerzy: Tomasz Bartnik, Jacek Bielarz, Magdalena Dobrowolska-Sagan, Iwona Doktorowicz-Dudek, Krzysztof Goryński, Agnieszka Gozdek, Michał Kociankowski, Anna Koszur, Agnieszka Kwaśniewska, Arkadiusz Łoś, Roman Łoziński, Piotr Łukasiewicz, Marta Marczak, Adam Nowakowski, Marcin Olkowicz, Katarzyna Piwowarczyk-Atys, Małgorzata Poławska, Michał Rutkowski, Marcin Samek, Zuzanna Skalska, Grażyna Skarżyńska, Michał Sobolewski, Jacek Studziński, Antoni Trela

Pierwsze w Polsce studium strategii i komunikacji marki, które pozwala poznać i przećwiczyć budowę brandu z czterech kluczowych perspektyw. Program nie tylko zapewnia doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwia uczestnikom praktyczne ćwiczeniE umiejętności potrzebnych w codziennej pracy i rozwiązywaniu zadań, które należą do pracy stratega komunikacji. To podejście nakierowane jest na dostarczenie uczestnikom zestawu kompetencji, które pozwolą uczestnikom uwierzyć we własną intuicję w podejściu do problemów dotyczących komunikacji, przetworzyć posiadane informacje w pomysły inspirujące kreację oraz zainspirować zespół, z którym pracują.

Dzięki zastosowanej w SSM metodologii, łączącej to, co najlepsze w tradycyjnym podejściu do procesu budowy strategii z najnowszymi inspiracjami efektywnych strategii komunikacyjnych, uczestnicy mają możliwość głębokiej analizy
mechanizmów i kontekstów kulturowych, społecznych, psychologicznych i biznesowych.

Poprzez intensywny, bezpośredni i efektywny kontakt z najlepszymi specjalistami i praktykami rynku budującymi wyraziste marki, SSM kształci strategów posiadających głębokie zrozumienie konsumenta oraz przykładających wagę do korzystania z badań i własnych poszukiwań, które prowadzą do odkrycia insightów. Jest miejscem dla ludzi, którzy mają pasję do swojej pracy i wiedzą czego potrzebują do własnego rozwoju i kariery – najlepszej, najwyższej klasy wiedzy i praktyki.

Studium skierowane jest do brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych , właścicieli firm – profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne. Dla wszystkich osób, dysponujących co najmniej 3-letnim doświadczeniem
w pracy z marką, komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, którzy chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia. Dla ludzi otwartych na nowe doświadczenia, nie bojących się nowych sposobów pracy i zaangażowania. Ukończenie SSM świadczy o zdobyciu kompetencji do tworzenia najlepszych projektów komunikacyjnych na rynku.
Kandydaci przyjmowani są do SSM na podstawie CV (dossier zawodowego) i rozmowy kwalifikacyjnej. Przyjęcie do SSM nie jest uzależnione od osiągnięć zawodowych. Każdy ma prawo do najlepszego szkolenia- jedynym celem tego
procesu jest zapewnienie wysokiego poziomu dyskusji i pracy w trakcie trwania szkoły, który można osiągnąć tylko dzięki praktyce w komunikacji. Zależy nam na tym, żeby zderzać różne perspektywy i sposoby myślenia, dlatego dobieramy kandydatów tak, aby w każdej edycji uczestnikami byli marketerzy, przedstawiciele domów mediowych i agencji.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-19 - 2019-06-14

Cena brutto
16 600,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
14 115,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Storydoing

Trenerzy: Rafał Lampasiak

W świecie gdzie coraz większe znaczenie dla konsumentów ma transparentność oraz autentyczność, wiele marek wciąż koncentruje się na opowiadaniu fikcyjnych, reklamowych historii za pomocą nieinteraktywnych kanałów komunikacji.
Kiedy storytelling skupia się najczęściej na opowiadaniu ciekawej i zapamiętywalnej historii, storydoing zakłada jej osadzenie w realnym życiu i świecie konsumentów.
Marka budowana w tym modelu będzie:
• bardziej aktywnie angażować swoich konsumentów
• skutecznie budować zaufanie do siebie poprzez realne doświadczenie użytkownika
• bardziej wyrazistą organizacją z jasną wizją i strategią employer branding
• wprowadzać w życie swoje wartości, np. poprzez działania CSR, na których opiera się komunikacja całej marki

Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za komunikację i budowanie marki za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji. Udział mogą w nim wziąć zarówno przedstawiciele klienta – brand managerowie, osoby odpowiedzialne za employer branding, działnia pr czy event marketing - jak i agencji komunikacyjnych – pracownicy działu kreacji, obsługi klienta i strategii.

Podczas intensywnego, jednodniowego warsztatu uczestnicy dowiedzą się:
• w jaki sposób budować markę w oparciu o storydoing – strategię komunikacji opartą na prawdziwych działaniach, autentycznych doświadczeniach i zaangażowaniu użytkowników;
• jakie narzędzia zastosować do budowania strategii komunikacji opartej o przełamywanie konwencji komunikacyjnej w kategorii i wyróżnienie jej w oparciu o aktywność marki;
• jakie techniki marketingowe zastosować do angażowania pracowników organizacji w aktywne budowanie przekazu marki, a nawet tworzenie jego treści;
• jak działania CSR mogą stać się widoczną i mającą znaczący wpływ na wizerunek marki aktywnością;
• jak konwertować opowieść marki na nowe produkty czy innowacje.

[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-09 - 2018-10-09

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Storyteling - angażujące opowieści w marketingu

Trenerzy: Paweł Tkaczyk

Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania - to, to szkolenie jest dla Ciebie!
Na nasyconych rynkach coraz ciężej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów - ale także w przypadku codziennych usług, jak nauka języka- przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nad do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się z Internetem. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego. Jak zatem podejmujemy decyzję, kiedy wszystkie produkty zaczynają robić to samo?
Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Biorąc udział w laboratorium prowadzonym przez Pawła Tkaczyka
- Poznasz metody storytelingu;
- Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
- Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
- Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
- Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
- Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-01 - 2018-10-01

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Strategia i Komunikacja Marki SSM - edycja 18

Trenerzy: Tomasz Bartnik, Jacek Bielarz, Iwona Doktorowicz-Dudek, Anna Koszur, Agnieszka Kwaśniewska, Arkadiusz Łoś, Roman Łoziński, Piotr Łukasiewicz, Małgorzata Niska, Marcin Olkowicz, Małgorzata Poławska, Marcin Samek, Grażyna Skarżyńska, Milena Urbańska

Dobrze wypromowana i wyrazista marka to generator pieniędzy dla jej właściciela. Współczesne marki to zarówno produkt jak i ponadczasowa ikona.
Tworzenie marki to wykorzystywanie perswazji emocjonalnej, wypracowanie u klientów poczucia satysfakcji i zaufania. Tworzenie marki to jak tworzenie nowego bytu - jest to praca szeregu specjalistów z różnych dziedzin- jednoosobowych armii- strategów

Strategia i Komunikacja Marki SSM powstała z myślą o podniesieniu kwalifikacji pracowników szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej: pracowników agencji reklamowych, PR, domów mediowych, agencji interaktywnych, ale także pracowników działu marketingu i promocji, firm korzystających z usług branży komunikacyjnej.
Kwalifikacje pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej uwarunkowane są podstawowymi czynnikami, tj. bieżącymi zadaniami i warunkami w jakich pracują. Wykładowcy Szkoły to wyłącznie bardzo do doświadczeni praktycy, znający te uwarunkowania i radzący sobie z nimi w codziennej pracy.

W SSM biorą udział:
• Pracownicy marketingu- głównie firm, w których reklama jest najważniejszym elementem marketing mix-u
• Pracownicy agencji reklamowych, PR, eventowych oraz agencji interaktywnych
• Pracownicy domów badawczych
• Pracownicy domów mediowych
• Inne osoby zainteresowane zagadnieniami strategii marki i komunikacji

Strategia i Komunikacja Marki SSM powstała z myślą o uzupełnieniu wiedzy pracowników branży komunikacji marketingowej, których wiedza opiera się głównie na doświadczeniu jakie zdobyli do tej pory. SSM ma również na celu przedstawienie nowych perspektyw w budowaniu strategii marek oraz ich komunikacji.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-04-27 - 2019-01-11

Cena brutto
16 600,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
14 115,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Śniadanie podatkowe - autorskie prawa majątkowe w CIT 2018

Trenerzy:

Eksperci prawa podatkowego z kancelarii LSW omówią i przedyskutują praktyczne problemy wynikające z jednej ze zmian wprowadzonych do ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (CIT) z początkiem 2018 r., jak również zaprezentują wybrane zapowiadane zmiany w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, które mają wejść w życie z dniem 1 stycznia 2019 r.

[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-04 - 2018-10-04

Cena brutto
Bezpłatny

Techniki pobudzania kreatywności

Trenerzy: Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Warsztat dedykowany osobom, które potrzebują „dokopać się” do twórczych zasobów, przypomnieć własnemu umysłowi o kreatywnej mocy, jaka w nim się tli, a także pozbyć się złogów ograniczających kreatywność. Na warsztat zapraszamy wszystkich pracowników, którzy potrzebują w pracy dostarczać innowację, kreować pomysły na rozwiązania i mieć ciągłą energię do tworzenia.

Odkryjesz swoje kreatywne ja: zobaczysz, jakie masz mocne twórcze strony.
• Zdiagnozujesz i pozbędziesz się ograniczeń i barier.
• Poznasz techniki kreatywne, pozwalające na ciągłe wymyślanie, nawet w momentach zastoju.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-10-09 - 2018-10-09

Cena brutto
1 599,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
990,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.

Wstęp do organizacji eventów

Trenerzy: Katarzyna Ciepiela

Dobrze przygotowane eventy są jednym z najlepszych kanałów komunikacji marketingowej, wykorzystywanym zarówno w komunikacji zewnętrznej jak wewnętrznej.
Jednak do dobrze przygotowany event to przede wszystkim event bezpieczny, przygotowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zabezpieczony od strony prawnej. Zabezpieczenie dotyczy nie tylko uczestników imprezy, ale przede wszystkim Klienta oraz samej agencji.

Warsztat przeznaczony jest przede wszystkim dla
• junior event specialist/managerów
• event managerów
• event team managerów
• junior executive producer /event exec'ów
• executive producer/ event managerów
z agencji eventowych, odpowiedzialnych za kreację lub realizację projektu oraz za komunikację z instytucjami publicznymi, z którymi współpracują przy realizacji imprez.

Szkolenia pomoże uczestnikom poznać prawne aspekty organizacji eventów.
Ustawa o bezpieczeństwie ustaw masowych zostanie omówiona na przykładzie eventów muzycznych, sportowych, okolicznościowych oraz promocyjnych.
Przedstawione zostaną również kwestie relacji agencji eventowej z podwykonawcami, a także praktyczne aspekty organizacji eventów, takie jak: serwowanie alkoholu, korzystanie z muzyki, ochrona danych osobowych, odpowiedzialność agencji.
[ Czytaj więcej... ]

Typ: Szkolenie stacjonarne | Termin szkolenia: 2018-12-11 - 2018-12-11

Cena brutto
900,00 PLN

Cena brutto dla członków SAR
750,00 PLN

Do każdej ceny można zastosować
kod promocyjny i uzyskać rabat 10%.
Warunki w regulaminie.